• Anonym (Dum fråga)

Hur/när vet man att man är bisexuel?

Är det då när man tänder på både killar och tjejer?

eller måste man ha haft nån sexuel relation med båda partnerna?

eller när räknar man att man är bisexuel?

(tänder på båda partner)

• Svar på tråden Hur/när vet man att man är bisexuel?
  • Gung Ho
    Anonym (Dum fråga) skrev 2010-01-07 16:38:34 följande:
    Är det då när man tänder på både killar och tjejer? eller måste man ha haft nån sexuel relation med båda partnerna? eller när räknar man att man är bisexuel? (tänder på båda partner)
    Tja, definitioner är ju personliga så det finns inget 'riktigt' svar.. Egentligen är det ju inte så viktigt heller...du är den du är..

Jag definierar bisexuell som när man tänder på båda könen, man behöver inte ha haft sex eller bli kär för att vara bisexuell.
  • Gung Ho
    Add3 skrev 2010-01-12 02:49:45 följande:
    Jag definierar bisexuell som när man tänder på båda könen,
    sexuellt då..
  • rlevitte

Själv ansåg jag mig ha upptäckt min bisexualitet efter att ha drägglat genom en lång fest på grund av en skitsnygg man

Mvh,
    Richard
  • Anonym (nykläckt)

Jag har alltid misstänkt att jag var bi då intresset för tjejer kvinnor funnits till en liten del, men när jag blev head over heal förälskad i en kvinna så blev allt så klart... Jag är gift och har tre barn och älskar min man och har bara vart tillsammans med män.

• knasbollen

Tycker det är rätt givet, om du tänder på både killar och tjejer så är det vell självklart att du är bi...

• rlevitte
    knasbollen skrev 2010-01-12 13:06:39 följande:
    Tycker det är rätt givet, om du tänder på både killar och tjejer så är det vell självklart att du är bi...
    Det är inte nödvändigtvis så enkelt...  att vara bi betyder inte nödvändigtvis att man tänder lika mycket på det ena som på det andra könet, och då finns de en del som ställer sig frågan om de är homo/hetero med bara en liten nyfikenhet på den andra sidan eller om de är bi...  var tar homo/hetero slut och var börjar bi?  Där finns en gråzon som inte är helt självklar och som varierar från en person till en annan.
    Mvh,
  • knasbollen

jag sa aldrig att man behöver tända lika mkt på båda könen för att vara bi, du kan ju va 95% hetero och 5% bi, du tänder ju fortfarande på det andra könet även om det bara så är nyfikenhet. Personligen tror jag att alla är bi, vissa erkänner det, andra inte.

• Anonym (Ja är bisexuel men får inte tag i 1 kille som vill ligga med mej)

Ja är bisexuel men konsakt sidorna kostar
    Ok mitt kort funkar inte ja vill verkligen få
    Kuk i röven ok suga kuk

• Anonym (Joe)

Om man tänder på att busa med både killar och tjejer så är man nog bisexuell.

• Anonym (Bra tråd att fråga i)

Är man bisexuell om man vart med en annan kvinna och har känslan av att det var just henne och den situationen och man inte haft lusten till kvinnor före och efter? Hon var min pojkväns fru och det var oftast i trekant dessutom såg hon ut som en fitnessmodell där hon var så snygg att jag fick komplex.

• Anonym (fff)

Men man är väl bisexuell om man är kär i en tjej har man sex med en tjej är man väl inte bisexuell man kanske vill ha sex med en tjej för man är nyfiken även om man är kär i killar. fattar ej har det med kärlek att göra eller med sex att ha sex med tjej eller vara kär i en. aldrig varit kär i en tjej. är killtokig. men fantiserar att ha sex men en tjej men skulle aldrig vara ihop med en tjej för killar de är så söta!

Svar på tråden Hur/när vet man att man är bisexuel?