Inlägg från: Memnok77 |Visa alla inlägg
  • Memnok77

IVF pappor...

mattek skrev 2010-05-25 17:44:38 följande:
    så, nu är den lille utskrapad...känns skönt att vi fått det gjort så vi kan se framåt igen, nu ska vi bara mysa och rå om varandra i sommar och ta nya tag till hösten!VVVeni, va skoj att de går bra er!
    Fan vad man känner att livet är orättvist när man läser den här tråden, jag och min fru bestämde oss för att skaffa barn, blev gravida på första försöket (som visserligen resulterade i ett tidigt missfall) och fick vårt barn direkt efter det.

Känns verkligen som om många andra förtjänar att ha lite "tur", se till att rå om dig själv och din tjej nu matte.
  • Memnok77
    Iswara skrev 2011-10-07 13:16:11 följande:

Iphoneappen och jag är inte kompisar. Ett långt snyggt inlägg bara försvann.

@mattek & Frontline:

Tack för omtanken! Det gör ont som faan, på oren svenska, så jag kan inte ens föreställa mig hur det är för min kära fru som mitt i allt helvete var tvungen att genomgå en medicinsk abort för att få bort "graviditeten" som hennes stackars hormonellt mörbultade kropp fortfarande trodde den hade. Men, men... På't igen bara!

Jag önskar Er all lycka i Era försök/graviditeter/liv med barn! 

Sitter här i soffan och tittar på mina två sovande döttrar och känner mig lite skyldig för att det gick så jäkla lätt för oss (ett tidigt missfall annars perfekta graviditeter). När man läser historier från er grabbar inser vad vissa personer behöver gå igenom för att få det efterlängtade barnet.

Så: Ge inte upp, fan vad ni förtjänar en liten familj. Lycka till och hoppas att allt går bra.
Svar på tråden IVF pappor...