Vi som förlorat ena tvillingen, del 11
Hinos: När är det dags för dig ?, hoppas allt blir så bra det kan.
Hinos: När är det dags för dig ?, hoppas allt blir så bra det kan.
Hinos : Beklagar sorgen över Valdemar och grattis till lilla Signe! Skönt att allt gick bra !
Ferrari: Vill verkligen inte att det ska tillkomma nya medlemmar här men du är såå välkommen, vi inte att flera delar vårt öde. Vi alla här vet vad tufft du har det nu och fast man inte tror det så kommer det att bli ljusare! Det är nu 6 år sedan vi miste våran Love och sorgen finns där varje dag men den är lättare att bära och det är skönt att ha alla här i tråden att få stöd av när man känner för det ! Hoppas din den andra tvillingen mår bra! Kramar Lotta
barn4: Vad bra att allt gick bra, vet för väl hur det är när barnen är rssjuka, zac hade det vid 8 veckors ålder (korr 3 veckor), han orkade varken att äta och hade jättedålig syressättning så han mådde jättedåligt. Vi låg inlagd en hel vecka och han fick inhalera varje timma, mycket mer än de andra som låg inne samtidigt och sen fick vi inhalera 1 år efter, oturligt nog så fick han astma efter det men han mår mycket bättre nu och har inte haft någon astma på ett bra tag nu, skönt! Så jag hoppas Milo mår bättre nu och att han piggar på sig snabbt. Det värst tyckte jag var hostan de hade, den var riktigt hemsk och seg!
Joipoi: Grattis till Thim! Vad bra att allt gick bra! Dumt att de klantade sig på sjukhuset angånde journalerna, hoppas det redar ut sig. Många Kramar!
Idag kom jag på att jag inte varit på kyrkogården på ett tag och fick såå dåligt samvete men samtidigrt har de ju varit så mycket snö. Så jag åkte ner och tänkte att jag skulle rensa bort lite vissna blombuketter och plocka bort tomtarna. MEN när jag kom dit så låg snön fortfarande högt och var stenfrusen så det gick ju inte att ta väck några saker de satt ju stenhårt fast i snön. Kändes skönt för d¨å behöver jag inte ha dåligt samvete för jag hade inte kunnat göra något ändå !
önskar er alla en riktigt glad påsk !
Stort GRATTIS till Lucas och Milo på 1-årsdagen !
Therese33: Allt är bra med mig och jag hoppas allt är bra med Zac nu då han haft problem med sin mage igen och proverna var inte bra, men nu har vi tagit nya prover som jag hoppas visar ett positivt resultat. Nu har zac bara 1 dag kvar på dagis sen är det skolan som gäller, min lilla kille ska börja skolan, inte klokt vad tiden går......
önskar alla en glad midsommar !