Inlägg från: Barn6 |Visa alla inlägg
  • Barn6

Vi som förlorat ena tvillingen, del 11

Grattis Hinos till er lilla Signe och beklagar sorgen över er lilla Valdemar.

• Barn6
    Kattflickan skrev 2010-03-04 08:30:07 följande:
    Hej!Jag är med på listan men har inte skrivit något på mycket länge. Tänkte bara tala om att den 25 februari i år förlorade jag min andra tvillingson också så nu har jag ingen av mina tvillingar i livet. Det kanske går att göra en ändring i listan eller ta bort våra namn helt tänkte jag. Tack på förhand! Kramar till er alla. //Kattflickan
    är så ledsen för er skull att ni förlorade även den andra tvillingsonen, så orättvist, skickar en massa styrkekramar till er

jag trode också jag skulle förlora min son förra veckan
    det började med att milo blev sjuk den 13 februari magsjuk som höll i i över en vecka det slutade med att vi blev inlagda på huddinge för han varken drack åt el kissade, de tog en massa prover och då visade det sig va rota virus, skulle va kvar tills han började äta det gick ganska bra men sen vänder allt helt plötsligt igen och han blir jätte sjuk 40 graders feber vägrar äta och dricka igen hostade och snorig jätte slö och var nästan aldrig vaken alls utan bara gnällde och pep hela tiden
     läkarna tog en massa prover för de visste ej vad som kunde va fel, 3 dagar höll det på så här och milo var mer och mer borta men proverna visade inget
    man tog fler prover och då visade det sig att han hade en allvarlig rs infektion som slog ut andningen därför var han så slö och orkade ej va vaken eller äta
    men innan de kom på det så var han så borta att jag aldrig trode han skulle klara sig
    han såg mer döende ut än levande
     det var helt hemskt, tänkte då bara på att ska jag förlora min andra son på samma sjukhus men 9 månader senare

men med en massa medicin och inhalering flera gånger om dagen så repade han sig och idag är han ok, förkyld fortfarande men med inhalering så går dagarna helt ok han e pigg och glad igen och det e huvudsaken

tycker det va så konstigt att de ej upptäkta det tidigare bara men men tur att allt vände denna gång

kram till er alla ängla mammor
  • Barn6

känner precis som ni har inte heller vart där på ett tag, men när jag kom dit i helgen så var det dryga meter med snö så jag kom inte ens fram till graven så det fanns ej så mycket att göra där än att åka hem.

• Barn6

Ett år idag sen mina små pojkar kom en dag med blandade känslor glädjen för milo och se hur stor han blivit och kul att fira hans ett års dag och sen saknaden av lucas att ha vart utan han ett år det gör så ont

men man kämpar på hare först nu på förmiddagen firat lucas vid kyrkogården och nu så ska vi fira milo här hemma men jag är helt säker på att lucas finns med oss här också

grattis mina pojkar på 1 års dagen

• Barn6

grattis elias och hannes på eran 2 års dag
    en stor kram till godismamma vet hur svårt det är att dela glädje och sorg
    hoppas änndå födelsedagen gick bra

kram

• Barn6
    godismamma skrev 2010-08-19 10:47:50 följande:
    barn4: Tack, dina ord värmer :) . Hoppas allt är bra med er! Hur gammal är din överlevare nu?

Therese33: Det var länge sen, du är saknad här på tråden! Hoppas allt är bra med er!!! 

Kram godismamma
    milo är nu14 och ½ månad
    en riktig liten vilde kryper klättrar och går mer och mer så snart lossnar det nog så han springer väll iväg
    huuu undra om han fick Lucas energi el nåt hahaha så vild e han man e helt slut och så skönt när han sover
    glad jag har många syskon som kna hjälpa mig att lyfta ner han från allt han klättrar på
  • Barn6

Måste få fråga er andra som förlorat ena tvillingen
    det barn ni har kvar hos er, känner han el hon av sin tvilling på något sätt som ni vet el tror.?

Min lilla Milo snart då två år i juni och då som vi fölorade Milos tvilling Lucas vaknar ofta på natten och är otröstlig helt hysterisk och tar lång tid att få han lugn även när han är nära hos oss el ska sova hos oss

på dagarna e han ibland busig men ibland myser han ihop och tar ett kort på Lucas som vi har och lägger det brevid sig vid sin nuttefilt och där myser de
    ibland pussar han kortet, så sött

Han e ju så liten men kanske förstår mer än vad vi tror el?

Vi pratar ju ofta om Lucas hemma för de andra barnen och då även milo och vi har kort på flera ställen

så nyfiken på hur de känner och varför han blir så otröstlig ibland.

• Barn6

2 åes dagen närmar sig usch jätte jobbigt å gör så ont men änndå vill jag ju göra dagen så bra som möjligt för milo

• Barn6

Igår var det Lucas och Milos 2 års dag den var jätte svår det gjorde så ont och saknaden var så enormt stor ville ju ha båda mina pojkar hemma och äta tårta
    känns så orättvist

Svar på tråden Vi som förlorat ena tvillingen, del 11