Inlägg från: kar0liiinan |Visa alla inlägg
  • kar0liiinan

DESPERAT! Hjälp mot illamående

Du mår bättre efter du spytt, det gör jag iaf. Äter med lergigan men spyr ibland ändå men så fort det är avklarat mår jag mycket bättre, så ut med det så fort som möjligt stället för att håll det inne. Sen tar jag alltid mina lergigan 05.00 på morgonen eller minst 2 h innan jag ska gå upp, då hinner de börja verka innan man går upp och för mig är det värst på morgonen så då blir det lättare.

• kar0liiinan
    VirrAnna skrev 2010-03-05 10:26:35 följande:
    Tar du också en tablett varje dag? Jag är GBP opererad och undrar om jag kanske inte tar upp tillräckligt av medicinen pga det...Ska till BM på måndag får väl försöka stå ut tills dess...så får jag kanske låta mig själv kräkas och hoppas att det blir bättre av det
    Ja en tablett varje dag men tror det står på burken att jag kan ta uppåt 4 varje dag men då blir jag så trött så tar en 05.00 varje morgon så funkar det helt okej visst finns det vissa dagar som jag mår skit och inte kommer upp ur sängen ändå eller om jag glömmer att ta en tablett är hela dagen körd men då är det bara inse att det är ingen idé att ens gå upp..Hoppas det blir bättre för dig!!
Svar på tråden DESPERAT! Hjälp mot illamående