• AnnaMamma

Vill ha nya bloggar att läsa!!

Hej.

Jag vill ha nya bloggar att läsa.
    Så tipsa din favoritblogg eller skicka länken till din egen blogg :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 11:50
    glömde att skriva det,
    kakpaketet.blogg.se är min blogg :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-19 14:25
    Lägg inte in samma bloggadress flera gånger, för jag kollar ändå första gången du lägger in den :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 19:28
    Tack ni som lägger in länkar till eran blogg eller någon annans. Men ni som lägger in eran egen länk adress efter varje uppdatering på bloggen är jag tacksam att ni slutar med det. Jag var in första gången ni skrev och när jag går in igen och ser att det är samma adress som tidigare så ignorerar jag det ist.

• Svar på tråden Vill ha nya bloggar att läsa!!
  • LadyCaCa

Jag deltar just nu i en tävling på Nelly.com och hade uppskattat om så många som möjligt ville börja med att ta en titt på mitt bidrag, och om det gillas kanske lägga en röst?!
    Jag har designat vad jag hoppas på att bli sommarens hetaste bikini

Det har jag bloggat om idag...

Länk till min blogg:
    www.metrobloggen.se/hotcherry

Länk till tävlingen:
    http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=yMBDd3S9LbcGgft4GMJsduvO#bikiniGallery

TACK!

• With a devilish smile

onttonen.blogg.se

Har en dotter på 17 mån & väntar en liten kille till sommaren :)
    Ängla 081028 & Lillebror BF 100704
  • emelie85

Jag skriver i min blogg om en vardag som komvux studerande två barns mamma till döttrar på 1,5 år och 3 år. Skriver om mig själv och min sambo. Sånt man vill ha och sånt man behöver. Skriver helt enkelt om allt möjligt :) www.Emyc.blogg.se

www.Emyc.blogg.se Läs och kommentera gärna.
  • Shannara

Hos mej kan man läsa ett sammelisurium av mitt liv som ensamstående sexbarnsmamma och mina ibland knasiga filosoferingar kring det mesta...

Lever själv med sex ungar mellan 8 månader och nästan 13 år i en lägenhet mitt ute i ingenstans. Det är trångt, fullt av kärlek och trots.

Välkommen in!

shannaraskaos.blogspot.com/

Svar på tråden Vill ha nya bloggar att läsa!!