• fipa2

helt sjuka drömmar. psykiskt störd?

jag drömde nåt riktigt sjukt inatt.
    jag vet inte riktigt vad som hände innan och efter, men mitt i en dröm så var jag plötsligt och gömde mig i ett minimalt toalettbås (så litet så man inte kunde vända sig där inne) och så födde jag ett prematur barn. (jag är inte gravid)

barnet var väldigt väldigt litet, kanske 20.25 cm långt, och halva barnet var dess huvud, resten av kroppen var ännu mindre. sen tvättade jag barnet i handfatet utanför toabåset, och lindade in det i en liten handduk. sen gick jag ut nånstans bland de andra människorna (som inte hade nån aning om att jag varit gravid) och gömde det inlindade barnet i min handväska.

sen plötsligt kände jag dock att jag var vungen att tala om för de närmaste vad som hänt, så jag tog upp barnet ur handväskan och skulle visa det. det konstigaste här var att barnet då var en fläskfilé!! en rå sådan, som dessutom var inlindat i plastfolie. men ändå sa jag "här är mitt barn" och ingen verkade tycka det var konstigt att barnet var en fläskfilé, de blev bara förskräckta att det var inlindat i plastfolie, och var rädda att det skulle kvävas. mn jag öppnade "paketet" och fläskfilén andades.

sen minns jag inte mer av drömmen. nu funderar jag alvarligt på om det är nåt fel i huvudet på mig.

har nån annan någonsin drömt nåt lika sjukt?

• Svar på tråden helt sjuka drömmar. psykiskt störd?
  • fipa2

nä inte på några år, och jag vill inte ha en fläskfilé till barn heller...

• fipa2

åh va skönt! jag har haft sjuka drömmar tidigare men detta toppar nog allt. jag är bara så glad att jag inte hann steka och äta upp fläskfilén innan jag vaknade.

att föda en nougat låter inte heller så värst friskt! var det en såndär "dubbelnougat" stång?

• fipa2

det skrämmande är ju att det är vår hjärna som producerar dessa drömmar. hoppas jag inte undermedvetet är en kannibal.

• fipa2

jag hoppas det bara har o göra med att man på FL läser om förlossning, prematurbarn, och recept på fläskfilé.

marie

• fipa2

griskultingar och igelkottar som är så sööööta

Svar på tråden helt sjuka drömmar. psykiskt störd?