medicinsk abort, hur ont i 7+5/8+0?
Jag fick ligga i 5 timmar på badrumsgolvet och bara spy av smärta innan något ens hände. Jag gjorde det i vecka 8+5...
Jag fick ligga i 5 timmar på badrumsgolvet och bara spy av smärta innan något ens hände. Jag gjorde det i vecka 8+5...
Känns det som ett mf? jag kommer vara iv7 (v6+) när jag ska göra abort..ska till läkare i morgon.
Läste i andra trådar att det inte gjort så jätteont som beskrivs här..men att man blödit mycket..
Jag blödde så mkt att jag inte kunde stå upp efteråt.. Fick ha typ 4 bindor för att inte blöda igenom..
Min smärttröskel är väl inte den högsta, men jag tål väldigt mkt ändå!! så rätt smärttålig skulle jag säga att jag är...
Jag tycker inte att det alls gjorde ont,lite som mensvärk. Men då har jag nog i och för sig en rätt så hög smärttröskel.Tyckte mest att det var läskigt när klumparna kom ut.
är inte hundra på när min gjordes men runt vecka 7,hade inte ont alls dom första timmarna men kräktes av någon tablett man fick ta på själva abortdagens morgon,Sen hade jag ganska ont i ca 2-3 dygn men klarade mig på alvedon.Blödde ca 2v totalt och var orkeslös bara.
Ts..När ska du göra din abort?
Idag fick jag var jag hos bm och gjorde vul..blev tillbaka flyttad över 1 v..så är bara v6(v5+)fick den tabletten som stannar av det..mår fortfarande toppen.Bm sade at det oftast starta igång och blöda lite dagen efter framåt kvällen...så på fredag ska jag till gyn och valde att stanna där några timmar..känns bäst så..står 4-7 timmar i papperna.Under tiden man är där får man äta flytande mat och innan man åker hem får man fika.Låter helt ok.Hade man varit hemma hade man kanske inte ätit något alls..hoppas nu att man inte dör av smärta..ush..
vet itne vad tabletten jag fick när jag kom dit hette,men fick en att svälja som jag spydde av det vet jag.Sen fick jag ju stolpiller samtidigt att stoppa upp i underlivet och sen alvedon mot smärtan
ts..låter som bra ide att ringa sen..hoppas det lugnar ner sig snart.
Mina blödningar har slutat nu..vara mycket flytningar.Skönt det.