pyretochbönan0809 skrev 2010-05-11 10:46:06 följande:
Förlåt, läste jättefel Men du och pappans nya... Vill inte pappan att du ska träffa den nya då?
Åh det gör inget.. jag för stod att du läste lite baklänges..
alltså.. jag vet inte.
en gång så var hon med när han lämnade sonen men hon klev inte ens ur bilen och sa hej....
så han vill nog inte att vi ska träffas.. de brukar prata illa om mig hemma hos pappan.
Sonen kommer hem jätteledsen och tom gråter åt det.
Han tycker om dem men vill verkligen inte höra deras åsikter. Han älskar ju mig.
Det är ju det som känns fel för mig.. jag anser att en "bonusmamma" ska vara snäll som en extramamma.. inte prata illa om hans riktiga mamma.
Det har gått så långt att sonen nu nästan inte vill åka dit alls.. han pratar om att inte vara på fritids när pappa kommer utan "rymma" hem till mig och vara onåbar.
Han vill inte längre ringa sin pappa som han gjorde förut, förut kunde han ringa pappa fler gånger i veckan trots att hans pappa aldrig ringde till han självmant.
De brukar ha förhör med han.. fråga saker som vad jag gör när jag blir arg, och skapa en typ av rädsla hos han. Påstår att han aldrig saknar mig... fast jag är nöjd att jag tillgodoser hans behov av mig så bra att han inte behöver sakna mig så.
Ja massa mer.. jag har svårt att tänka mig detta som en bonusmamma för i min värld är man snäll även som bonusmamma, även mot riktiga mamman, precis som den riktiga mamman är snäll mot bonusmamman i ord. Man talar inte illa om varandra.