Inlägg från: december2010 |Visa alla inlägg
  • december2010

Känner mig inte gravid längre i vecka 10, någon fler?

Här är en till som är orolig {#lang_emotions_undecided} går snart in i vecka 10, och har gått och funderat dom senaste dagarna.  Känner precis samma sak... så det känns lite skönt att det är fler som upplevt det så.

Har haft väldigt starka symtom innan, men dom har börjat försvinna {#lang_emotions_frown}  precis som "långstålsskrälle" skrev så är det kanske något man kommer få äta upp senare? {#lang_emotions_wink} Men just nu hade det bara kännts bra...

Konstigt det där att det bara kan komma och gå? Ska nog också ta ett gravtest till och banka in i skallen att det faktiskt finns något i magen, som lever och mår bra :)

• december2010
    Cam82 skrev 2010-05-11 19:15:08 följande:
    Vi får följas åt och stötta varandra, jag gick in i vecka 11 igår, längtar tills vecka 12 har passerat, då kanske man kan släppa detta lite

ja, precis. Det hade vart skönt om man inte gick omkring och oroade sig. Fast det är väl bara att vänja sig, kommer man få göra x-antal år frammåt :)

Undra om man någongång under graviditeten kommer släppa det här med att räkna veckor? Nu vill man att det ska gå några veckor så att man "blir gravid" Sen kommer man räkna ner till förlossning ;) haha
Svar på tråden Känner mig inte gravid längre i vecka 10, någon fler?