Inlägg från: apple84 |Visa alla inlägg
  • apple84

abort i v 5-6?

Jag är gravid i v5-6.. jag vet inte riktigt... är de nån som gjort abort i denna veckan? kirurgisk el med piller.... vad är bäst? 

Har ni fått barn sen efter de? hur lång tid tar de innan man kan gå till jobb sen?
  • Svar på tråden abort i v 5-6?
  • apple84

Taaack! Saken e den att vi har en dotter som precis blivit 1år. Vi håller på att kolla efter hus, jag har fått ett bra sommar vik jobb som jag troligtvis kommer få fast efter sommaren. 

Jag pallar helt enkelt inte med ett barn till nu.. gå på mamma ledighet när jag har chans o få ett bra jobb + att vi ska gifta oss nästa sommar... De bara inte klickar nu alltså... 
    Jag ringde sjukan idag o de sa att de vanligaste e medicinsk borttagning eftersom enligt hennes beräkning  e jag 5v + 4dgr. 
    Jag har läkarbesök den 25e maj först! Fråga om jag inte kunde få de tidigare men de fanns inte så jag ringer runt nu i hela Skåne för o få tid... Nån av er bor inte i Skåne som kan ge mig en hint vart jag kan vända mig?
    Lund ska jag ringa på tis för de har tfn tid så.
    Helsingborg har tid på mån 
    ohh.. jag vill bara ha de överstökat =( 
    Så dumt av mig o inte ta p-piller.... känner mig som en idiot..
  • apple84

Tur jag inte e ensam om det iaf! Tack för alla svar...

detta känns jättejobbigt
  • apple84

För mig är det inte så självklart eftersom att jag aldrig gjort en abort förut och inte heller haft missfall. 

Men tack för svaret
  • apple84

Tack så mycket ella79a!!!! Mycke bra o intressant skrivet. 

Jag ska på läkarundersäkning den 25e o hoppas på att de ska gå snabbt så jag får de överstökat för jag mår dåligt över detta nu. hade de varit nästa år vid denna tiden hade jag inte gjort abort men tyvärr så styr pengar =/
    Kram
Svar på tråden abort i v 5-6?