Min mamma va 12 år när hon fick min bror....
hur föll det?? du gjorde mig väldigt nyfiken på ditt liv. vill gärna höra din historia!
hur föll det?? du gjorde mig väldigt nyfiken på ditt liv. vill gärna höra din historia!
Har läst en del nu... och snällla.. ni som inte tror på TS kan väl starta en egen tråd om det istället?? för det finns några som faktikst är intresserade av just TS historia och vill hjälpa henne genom detta.
Jag är en av dem. Allt finns inte på nätet, faktiskt. Har försökt få fram information om en socken där min mormor och morfar har bott.. väldigt svårt!!! Min pappa står det inte heller så mycket om... han dog för 7 år sen.. hans uppgifter är helt borta. Många andra saker finns inte heller, som enkla saker hög puls vid graviditet, supersvårt att hitta något vettigt.
Iaf TS, jag frågade väldigt mycket om din relation till olika familjemedlemmar sist och fick så dåligt samvete över att jag inte frågade hur du mår och så.. Hur du upplever ditt liv efter allt detta. Hur du har kunnat gå vidare efter att det rasat... Vad har du för relation till andra människor?? Har den påverkats av din historia??
Du behöver inte försvara dig eller att det inte står på nätet.. Vissa vill bara tracka ner på andra och då är det dem som har ett problem..
Ja, det finns säkert många där ute som har fått barn vid 12 års ålder, även om inte alla hamnat i rekordboken. Denna tråd handlar dock om TS liv.. så det är egentligen inte intressant att hon inte är ensam om att ha en ung mamma.
Vad jag förstår så är det något tragiskt som har skett som gjort att det rasat i er familj... Vill du berätta om det? Förstår att det kan vara väldigt jobbigt och kanske något du vill spara till boken.
Vad skönt att tråden börjar röra sig framåt och att du får hjälp att skriva och hitta information.