• BillyX

Min mamma va 12 år när hon fick min bror....

Jag trodde att samma rekord fanns i alla rekordböcker tills nån slog rekordet?

Men det går ju enkelt att ta reda på. Din mamma är född 1959 alltså? Var bor hon? Var bor din bror? Så kan man jämföra åren och namnen kanske?
  • BillyX
    Nenne666 skrev 2010-05-30 02:26:56 följande:
    Ni får gärna hjälpa mig att få fram infon.... Min brorsa föddes 1971 i juni, MEN man måste kontakta ett arkiv för att få fram det, där latar jag mig.... . Vi har vart i dom flesta tdningar även i början av 90 talet. Så hjälp till ist för att misstro mig.
    Vad heter han?
  • BillyX
    WTslyna skrev 2010-05-30 02:37:52 följande:
    JA, jag vet vem dom är!
    Hur då?
    Alltså, det är inte helt otroligt att nån får barn när de är 12 år gamla. Det är liksom inget man går ut med i tidningarna i alla fall, det kan ju ligga nåt tragiskt bakom. Nu säger ju TS att hennes mamma VAR med i medierna men det hade lika gärna kunnat vara nåt som man inte ville göra offentligt just pga. hennes låga ålder. Vore ändå intressant om det fanns nån artikel eller så om dem...
  • BillyX

Har försökt kolla genom Stockholms universitet olika databaser men orkar inte leta... de flesta har inte lagt in så gamla artiklar

• BillyX
    Tre barn tre barnbarn skrev 2010-05-30 21:16:51 följande:
    Tror jag vet vem din Mamma är.....Marita!!! Heter hon så?
    Ja, det har hon ju redan sagt :p
  • BillyX
    Nenne666 skrev 2010-06-06 23:20:55 följande:
    Nu har jag funnit någon som jag ska gå vidare med...

På återseende!

Tungan uteFlört
    :) Härligt
    Du kanske kan göra en deal med FL och låta medlemmarna få rabatt?
Svar på tråden Min mamma va 12 år när hon fick min bror....