Herregud så många dumma besserwissrar det finns här i världen!!! Varför hålla på och tjafsa och hitta på att vissa trådar inte är sann? Gör något eget istället för att klaga på andra men ni har väl så otroligt tråkiga liv så ni inte har något att komma med. Ni som bråkar mest är gissningsvis ganska unga och saknar erfarenhet, har sett det många ggr tidigare här.
Helt OT men jag undrar varför du tog åt dig... Jag menar om man endast diskuterar och ställer frågor inser man kvickt som ögat att det är riktat åt någon helt annan. Varför försvara andra bråkstakar...
Tycker inte att det har varit några bråkstakar i tråden;.)
Jag tycker att det är ett vidrigt beteende att gå på så hårt som det gjordes i början av denna tråden. TS totalsågades, det fanns ingen chans att detta skulle kunna vara sant. Även ifall man tror starkt att tråden är fejk så behöver man ju inte skriva det? Varför ta den risken att skriva något elakt och sedan visar det sig att man hade fel? Det känns dubbelt så hemskt för TS att öppna sig och sedan läsa kommentarer om att man minsann ljuger eftersom man är ute efter uppmärksamhet...
Och jag tycker att det är vidrigt att du anklagar mig för att vara nedlåtande.
Men det är helt lugnt... Såklart ni ska fråga å va lite kritiska. Jag tar inte åt mig personligen ändå...Kan själv gå ut hårt mot sånt jag ställer mig kritisk inför och jag räknade med att det skulle ske även i den här tråden.Hur som helst, så har den här tråden aktiverat tankar om att börja dra i trådarna å föra det mot ljuset igen. För att jag själv tror att det kan vara intressant, samt ge en bild åt andra unga mammor hur det 'kan gå'.Sist vi va i tidningen, som hel familj -87, så fanns det inte många sanningar min morsa gav...Jag kanske e lite bitter...jag vet inte.
Vet du vad? Nu måste jag krypa till korset och erkänna mitt misstag. Jag har blandat ihop dig med "WTslyna". Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Men jag hittar däremot inte hennes inlägg längre där hon skrev att TS gör detta för uppmärksamhet. Det spelar dock ingen roll längre. Förlåt igen!
Hehe, vad goa ni e...Jösses så många tankar jag har nu efter detta... Vart ska jag börja?I arkiven i veckan kanske? Jo, det e nog där jag får starta mitt...
Det blir i gbg, men vet i dagsläget inte vart i gbg det ligger, men ska kolla på det... Jo, det e värt nåra kronor hit eller dit...Jo, hjälp lär jag behöva... Men det borde inte va så värst svårt egentligen. Vet ju egentligen vart jag ska leta. Har ju alla uppgifter i huvudet.
Jag tycker mest att det påvisar att bara för att man är äldre så betyder det inte att man är smart. Eftersom du då hade levt ganska länge innan internet vart populärt borde ha förstått att inte allt finns med. Hade du varit 18-19 hade jag mer förstått din ståndpunkt.