Inlägg från: Mamma till Fem döttrar |Visa alla inlägg
  • Mamma till Fem döttrar

Roliga förlossningshistorier?

Bangbang skrev 2010-06-11 23:29:49 följande:
    Under inverkan av lustgasen blev jag först väldigt kärleksfull och gjorde vackra kärleksförklaringar till min man. Efter ett tag när värkarna blev värre blev jag ärlig och berättade PRECIS vad jag tyckte om hans mamma. När värkarna blev ännu värre hotade jag att slå honom med ett baseballträ i magen så han också fick känna vad han hade ställt till med. För det var HANS fel alltihopa!
    Innan krystvärkarna kom igång var doktorn inne och grävde på kanterna och huvudet. Det gjorde så jävla ont. Tillslut sa jag till honom: LÄGG FÖR FAN AV MED DET DÄR DET GÖR JU ONT! Tror i och för sig han gjorde det för att jag bett om kejsarsnitt under en kraftig värk och lätt påverkad av lustgasen. Skämdes som bara den efteråt....
    Läste upp denna för min man, vi skrattade så jag nästan kissade ner mig! Jag har heller ingen bra relation till min svärmor. Får se om jag gör som du när lustgasen verkar
  • Mamma till Fem döttrar

Rolig historia har jag inte att berätta. Däremot en väldigt romantisk historia. En patients sambo till mig friade till sin flickvän efter förlossningen när dom låg där med sin nyfödda lilla bebis! Det blev jättevackert och hon sa ja!!!Hjärta

• Mamma till Fem döttrar
    Elsinore skrev 2010-06-12 16:33:08 följande:
    Haha oj vad roligt! Det måste ju vara grymt kul att jobba på förlossningen!!
    Roligt ja,Men ootroligt mycket mer jobb än vad man någonsin kan föreställa sig! Det är mycket man skall kunna. Men samtidigt så otroligt givande och roligt!
Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?