Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Roliga förlossningshistorier?

kan säga att på min sons förlossning så skulle jag testa lustgasen (även om de stal den för mej sen )
    andades djupt i den för ja ville ju ha all gas ja kunde få som smärtlindring haha....detta medför att jag typ blir vääääääääääääldit avslappnad och det ser väll ut som jag svimmat, blundar å ligger typ lealös och kan inte prata lr ngt just då=P.. bara att min hjärna är intakt så där hör ja maken ropa mitt namn om å om igen... å jag svarar i mej  (utan att ngn kan höra då) att jag är här =P.....

sen när gasen gick ur tittar ja snabbt up på maken min å säger bara så du vet så hör ja allt du säger kunde bara inte säga ngt =P....
    läskigt var det  då, roligt nu när man tänker tillbax...

när det var som värst så kläckte jag ur mej med att nu får ni banne mej ta å banka ner mej med ett basebollträ för ja tänker inte vara vaken mer å vara med på där hära=P...... bm: men det kan vi inte göra : jag: jo det kan ni visst ,det är bara å hämta basebollträt =P....

hmmm ja man kläcker ur sig både det ena å det andra när man inte är vid sina sinnes fulla närvaro HAHA

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    stor grön drake skrev 2010-07-08 17:12:26 följande:
    Nej, jag menade absolut inte så. Men var beredd på att ändra dig om du behöver den, och för mig kändes det bättre att själv ta det beslutet att jag ville ha den än att bli övertygad (för de respekterade mitt ebslut) men jag upplevde sticket som jobbigt fast jag hade överjävliga värkar (som 5 min senare var krystkramper) och hade jag trott att jag inte skulle märka av sticket pga värkarna tror jag att jag hade blivit hysterisk.
    kan säga att jag inte märkte av det alls i mitten av alla de djävluska värkarna =P.... så man upplever ju allt helt olika=)
  • Greksmurfen

kan berätta att vi fick tid för ogångsättning med dottern den 20 juli pga av en 55tim förlossning med sonen tidigare.. men lilla dottern fick ju för sig å inte vänta tills dess så den 19:e kl 06.00 gick vattnet... säger detta till maken att han bör nog komma upp nu å assistera med sonen så vi kan fixa så han kommer till sin mormor  å så innan vi måste åka in.
    vad gör maken då ?!? jo han går å lägger sig igen å kryper ner under täcket ..?!?!? öhh hmm ja det blev å säga till han igen att ja du har nog inte tid att snooza nu  Flört..
    sen var värkarna nga i tim å inte alls inensiva när vi kom ina kl 10.00 de frågade om vi ville komma tillbax imorn eller köra racet..ja vi körde racet =P..fick eda satt som kunde aktiveras när det behövdes och sen skulle värkstimulerande sättas efter middagen.. men kan säga att sålångt kom det inte.. ngn timmme senare satte värkarna in å blev ONDA... så det var å aktivera eda å lustgasen till hands.....inget värkstimulerande behövdes där ine =P...
    kl 16.55 e lillasyster född på 5min krysttid å då höll bm emot så ja inte skulle spricka mer än ja gjorde =S....

• Greksmurfen
    Mollyland skrev 2011-03-30 19:26:47 följande:
    Jag typ hyperventilerade lustgasen så jag tuppade av.
    hihi det gjorde ja med på mins första förlossning ;)...på min andra bville jag lära mig hantera lustgasen =P så det skrev ja i mitt brev.....:) å vips så blev man hög istället =P mkt bra lustgas =P
Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?