Roliga förlossningshistorier?
kan säga att på min sons förlossning så skulle jag testa lustgasen (även om de stal den för mej sen )
andades djupt i den för ja ville ju ha all gas ja kunde få som smärtlindring haha....detta medför att jag typ blir vääääääääääääldit avslappnad och det ser väll ut som jag svimmat, blundar å ligger typ lealös och kan inte prata lr ngt just då=P.. bara att min hjärna är intakt så där hör ja maken ropa mitt namn om å om igen... å jag svarar i mej (utan att ngn kan höra då) att jag är här =P.....
sen när gasen gick ur tittar ja snabbt up på maken min å säger bara så du vet så hör ja allt du säger kunde bara inte säga ngt =P....
läskigt var det då, roligt nu när man tänker tillbax...
när det var som värst så kläckte jag ur mej med att nu får ni banne mej ta å banka ner mej med ett basebollträ för ja tänker inte vara vaken mer å vara med på där hära=P...... bm: men det kan vi inte göra : jag: jo det kan ni visst ,det är bara å hämta basebollträt =P....
hmmm ja man kläcker ur sig både det ena å det andra när man inte är vid sina sinnes fulla närvaro HAHA