Inlägg från: Linnéa777 |Visa alla inlägg
  • Linnéa777

Roliga förlossningshistorier?

När narkosläkaren kom för att ge mig EDA hade jag väldigt hög dos lustgas. Jag svimmade av ett litet tag och vaknar till och ser Niklas (pappan) och en sjuksköterska framför mig och börjar asgarva och är så lycklig över att bedövningen redan är satt. Får då reda på att den inte är det och så börjar jag illtjuta istället. När jag väl har kommit till sans ber mig narkosläkaren, som bryter på tyska att ligga som en surikat... Väldigt konstigt tänker jag, för surikater är väl kända för att stå på två ben. Men eftersom jag har överdoserat förlossingsprogram under graviditeten vet jag att jag ska ligga och puta med ryggen ändå. (Vad han egentligen sa var sur katt kom jag på efter nån dag.) När nålen var satt skulle han nypa mig eller hur det var för att se hur bedövad jag var och jag skulle säga till när jag inte kände honom längre. Men jag var så hög på lustgasen så jag hörde fyrdubbelt eko på alla ljud, så jag började gråta igen och svamla om att jag inte visste vilken röst jag skulle svara på för jag hörde så många. Det var läskigt!

Ingrid Lo Linnéa 2010-03-10
Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?