Inlägg från: Koppkakan |Visa alla inlägg
  • Koppkakan

Roliga förlossningshistorier?

HAHAHA! Den här tråden gjorde min fredag :D

• Koppkakan
    MrsMurphy skrev 2010-12-04 23:45:46 följande:
    Dagen D blev lite allmänt dramatiskt med att jag inte fick plats på min förlossning, vansinnesfärd till nästa i total snöstorm, i slutet av mars i stockholm. Vad är  oddsen för det? Väl på plats efter att ha brölat livet ur mig i bilen så konstaterar de att de inte hinner med eda eller något för jag är vidöppen som en ladugårdsdörr och barnet kommer att anlända inom några minuter.

Bm såg dock lite brydd ut efter några minuter, det var visst något som inte var som det ska... Något blockerade så att barnet inte kunde komma ut...
    Jag var så grymt förstoppad så att bebisen helt enkelt inte kunde komma ut! Skäms  (tackar dock min lyckliga stjärna för det för den räddade mig nog från en födsel på hallgolvet hemma)
    Hahaha! Det här är en av mina absoluta favoriter! Kanske för att jag har bajshumor. Vilken tur att du fick ut allt som skulle ut!
  • Koppkakan
    Jkpg 85 skrev 2010-12-06 17:08:03 följande:

Delar med mig av min förlossningsupplevelse men vet inte om det var lika roligt som er andras. =)

Julafton 2010
    Värkarna börjar ca 14:00 hemma hos min farmor och farfar där julafton ska firas tillsammans med övrig släkt.
    När klockan börjar närma sig 20:00 så har värkarna blivit mycket jobbigare och smärtsammare så vi åker hem.

Är ditt barn fött i framtiden?
Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?