• SMARAGD

Roliga förlossningshistorier?

Min make på förlossningen fick lite minuspoäng:P
    Första vändan minuspoäng, var när han sa till mig, älskling kan du hålla i "knappen" en stund, för det gör ont i fingrarna (den har ctg "knappen" som sitter i ett band runt magen, den fick ingen bra kontakt, så han fick hålla fast den) Mm stackare har DU ont i fingrarna.. BUHUUUUU.. Vänd dig om o ta andra handen sa jag då, varpå han svarar, nä men då sitter jag så obekvämt.. BUHUUUU stackare;) :P

Sen andra vändan minus.. Var egentligen hm jag vet inte.. Han sa hela tiden att han behövde inte äta osv osv.. Men efter att barnmorskan sagt att OJ OJ OJ detta kommer dröja läääääääääääänge innan bebis kommer, även om jag kände motsatsen så, äh jag var ju "bara" en förstföderska, så jag trodde på BM, men iaf, hon säger åk o ät du... O tillslut efter säkert en timme får han tummen ur, iof gulligt att han inte ville lämna mig ensam, men hade han lyssnat på mig från början så hade han åkt o ätit vid 12. Men nu åkte han bra senare. Iaf... 1522 har han tagit ut en parkeringsbiljett, det tar en stund att parkera,ta ut biljett, gå tillbaka till bilen, sätta in biljetten, gå till förlossningen, RINGA PÅ dörren fr att bli insläppt (dem har den rutinen, för att minska antalet släktingar som typ 37 mostrar,fastrar osv) till slut kommer han in till mig, jag säger till honom, ta av dig tröjan o sätt dig, vaffööö dååå säger han, gör det bara säger jag igen:P Han hinner ta av sig o sötta sig sen har han sin son i famnen:P 1533 kommer han.. Så.............. Där hade han tur:P   HAn sa efteråt, älskling, nästa gång får det bli mat när du säger att passa på nu ;)

• SMARAGD
    Trollungarnasmamma skrev 2010-11-08 21:23:39 följande:
    hihihihi men synd att han missade det!!!
    Nä han missade inte när grabben kom, han hann PRECIS!  Men det var på det berömda håret:P Vi har sparat parkeringsbiljetten:P Som minne, skall när jag får tummen ur, sättas in i grabbens bok =)

Nät,sta gång det blir bebis så har han lovat mig att gå o äta i tid:P
Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?