Roliga förlossningshistorier?
Skrattar som bara den, tror inte det är så bra att äta godis när man läser det här!
Kommer ihåg när sonen skulle födas för 2år sedan.
Bm sa åt mig att jag skulle ändra läge och ställa mig på alla fyra så det var lättare att föda, hon tjatade på mig i 5 min och jag skrek tillbaka att jag kan förfan inte röra mig testa du att ha en jävla melon och försöka skita ut och röra dig samtidigt!
När jag fick lustgasen så kändes det som om jag kom till himmelriket kändes som att sväva på moln och mitt humör kom fram där. Min dåvarande sambo sa att han skulle gå på toa och jag svarade surt: jag föder här, är pussa det enda du kan tänka på nu? Dra åt helvete då!
I samma veva skrek jag att jag ska ha kejsasnitt och ge mig det NUUU!!!
Jag höll hårt i lustgasen genom hela förlossningen och min bm försökte dra bort den från mig, i samma veva hör jag någon snacka med världens bebisröst " nu ser jag det lilla huvudet ååh nu kommer han du är så duktig mm" han fick snabbt till svar att ska du snacka med jävla bebisröst får du dra härifrån!
Förlossningen är det bästa som hänt mig och när jag tänker efter så gjorde det inte så ont, speciellt inte med tanke på att jag sa att jag gärna skulle vilja föda barn direkt 15 min efter förlossningen.