Roliga förlossningshistorier?
puffar för tråden;)
puffar för tråden;)
vill ha fler berättelser att läsa....måste ju ha nåt att fördriva dagarna med;)
med första barnet så kom jag in på förlossningen o de kopplade ctg...efter 20 min bad jag om att få gå o kissa(ville bajsa men vågade inte säga det) satt där på toan o försökte bajsa..bm frågade vilken bedövning jag ville ha o jag sa rygg bedövning..hon svarade att hon skulle göra iordning för det o sen komma tillbaka o undersöka mig eftersom hon inte gjort det än....bm gick o jag började vinka i dörr öppningen till blivande pappan som var döv..han kommer in o lutar sig frammåt o frågar vad det är o jag sliter tag i hans hår o får en krystvärk men tror själv att jag är föstoppad...för det ska ju ta sådär 36 timmar att föda barn....bm o uskan kommer in o frågar om det går bra o jag svarar ja.. bm vill att jag kommer o lägger mig så de kan undersöka mig..jag svarar att nej det går inte för jag bajsar...bm väntar ett tag o säger är du klar nu för vi måste unersöka dig nu..jag svarar att NEJ kan man få SKITA ifred här eller....bm är tyst ett tag sedan sähger hon att NU kommer DU o lägger dig här för NU MÅSTE jag undersökaDIG...jag svarar JA JS KAN JAG FÅ TORKA MIG FÖRST ELLER..går surt tillbaka till sängen o bm undersöker mig o säger att ja han är snart ute...3 krystvärkar till sen var det klart....4 timmar från första värk...
andra förlossningen var min mamma med också o blivande pappan..hög som ett hus på lustgas berättade jag att han inte tyckte om mammas mat..30 min från att de slutade försöka stoppa förlossningen så var sonen född..
3dje förlossningen var jag mest bara arg på bm o låg o muttrade för mig själv o tack o lov tänkte jag bara allt för mig själv så inte hon hörde nåt..men guud vad elak jag var;) men 6 timmar tog det från första värk tills sonen var ute..
får se hur det blir den här gången..har bf 27 dec...så får väl återkomma då;)
vill läsa mer berättelser.....har ju 10 veckor kvar o måste ha nåt o fördriva tiden med;) toppen tråd:)
mer mer mer:)
puffar:)
puffar:) själv har jag 39 dagar kvar till BF o hoppas jag kan bidra med nåt roligt:)
åh vill läsa mer:) har 26 dagar kvar till bf:)