Roliga förlossningshistorier?
Vet inte om det är sååå kul men så här i efter hand fnittrar ivarje fall jag.
Min man släpper av mig utanför entren till förlossningen och åker sen för att parkera under tiden lyckas jag ta mig in genom första dörren bara för att stana framför den andra plingar på klockan för att få bli insläpt och känner då ur ännu en krystvärk är på väg och just då öppnar en leende glad barnmorska dörren och säger -Men hej hur är det med dig då? och jag (som för tillfället står lutad mot fönstret vid dörren) tittar upp på henne och skriker för fulla lungor -DROGER, GE MIG DROGER FÖR F-N. var på hon lika glatt informerar mig om att dom måste undersöka mig först och undrar om jag kan gå
blev skjusad ståendes på knä till rumet väl där konstaterade man att jag var fullt öppen och därför endast kunde få lustgas villket ju var lite mysigt att glida bort i gas dimman....min man håller i gas masken mellan värkarna och jag ser ju hur nyfiken han är på den och så tar han sig ett litet sniff varpå jag( jätte arg) sliter åt mig masken och vrålar- Men för f-n sno inte min gas!! den måste räka till mig, (blir sen förtvivlad) tänk om den tar slut!. var på han och bm kollar roat på mig och min man säger -men älskling jag ville ju bara prova och vi är ju på ett sjukhus och jag tror facktiskt att dom har mer lustgas om nu din inte skulle räcka. var på jag kramandes om lustgasmasken argt stirrar på honom, fult övertygad om att lustgasen ska ta slut-Den är MIN bara MIN!!