Roliga förlossningshistorier?
Vi var på bf och min sambo bestämde sig för att gå tidigt till jobbet så han kunde få gjort så mycket jobb som möjligt innan bebis titta ut. Han gick upp fem och var på jobbet innan sex. Vid halv sju ringer jag honom och meddelar att nu är det på gång, men han behöver inte komma hem ännu. Han trodde nog dock inte det så han strunta i att komma hem och vila innan det går igång på riktigt. På kvällen har jag rejält ont men vill inte åka in förrän jag verkligen måste och det gjorde vi vid tolv. Båda skittrötta och sambon ångrade att han åkte till jobbet för nu var han så trött och ville bara sova. Tillslut så börjar jag med lustgas och blir knasig...min sambo sitter där groggy pågrund av trötthet. Han tyckte att datorn i rummet surra för mycket så han stängde av den! Han ville ju vila bm kommer in och säger men oj vad har hänt med datorn och min sambo spelar oskyldig medans jag skämdes som tusan haha så sitter han där och säger ord till mig som 'snopp' 'penis' bara för att han ville se hur groggy jag blev av lustgasen och när jag började skratta och kunde inte sluta så ville han ju såklart också prova. Så fortsatte det. Jag ville även stå på knän och föda men kunde inte vara still så bm försökte hålla still mig och sära på mina ben vilket jag inte gillade....slutade iallafall med att jag låg i någon konstig ställning på sidan med ena benet i luften (fråga mig inte hur jag hamnade så men jag tror bm drog ner mig) under krystningen så försökte bm hjälpa till med fingrarna varpå jag skrek vad gör du med ditt finger i min röv!? Men det hade hon tydligen inte :p några minuter senare kom bebis ut och sköterskorna tackade oss för en underhållande förlossning. Denna gången får min sambo VILA innan förlossningen för det räcker att en av oss är trött och groggy :p