Roliga förlossningshistorier?
Favoritar. :)
Favoritar. :)
Kan lägga till en till rolig grej från min förlossning! När vi var inne på kontroll för misstänk vattenavgång så hörde vi en kvinna i rummet bredvid hur hon stöna och stånkade JÄTTR högt! Så då sa jag jävlar vad lyhört det är. Jag ska försöka knipa igen så gott det går!
När vi väl var inne sen och jag var i full gång så var jag väldigt tyst av mig, men när huvudet hade stått i öppningen i 24 minuter och jag inväntade min sista krystvärk så skrek jag UUT MED DIG FÖR FAAAN! Alla kollade på mig och sen tog jag i för kung och fosterland och då föddes Alvin! :)
När han väl var ute så skulle det ju vara så jävla mysigt, men jag sprack ganska ordentligt och dom skulle börja sy småstygnen uppe på avdelningen och jag hade jätteont så då fick jag lustgas, och den tog ju jävligt ordentligt när man inte hade värkar så när jag var hög som ett hus så skulle jag viska till sambon (talar högt och tydligt) -Hörru? Vet du vad dom gör där nere? Dom gräver ut bajset så jag ska slippa skita sen, jaha säger sambon! Jag säger igen. Ja jag har hört att det gör skit ont att skita efter man har fött barn, så nu gräver dom ut det!
Pinsamt som fan haha men dom kände efter så jag inte hade spruckit mellan ändtarmen och slidväggen! Men gräva bajs hade ju varit en plan. Haha skojja inte om jag skämdes sen!!
Juste kom på en grej från förlossningen som jag tyckte var ganska kul!
Eller förlossningen i bilen påväg in! Jag hade sagt till alla vänner och bekanta att det är bra om man sitter i baksätet för man vill ju kunna röra på sig under värkarna! (fick tips från en tjejkompis som hade trängt sig in i fram när hon var påväg in) vi har en ganska liten bil och vi hade monterat babyskyddet i bak bakom passagerar sätet så det var rätt trångt i fram! Det tar ungefär 20-25 minuter till bb från oss! Men självklart så åkte ju vi in mitt i rusningstrafiken 08:15 mot Danderyd, jag hade helt glömt det där med att sitta i baksätet så jag trängde mig in i fram, när vi åkte förbi kista så började jag svettas som en gris och skrek varje går det kom en värk för att jag inte kunde röra mig, är 183 cm lång och lite överviktig samt att jag hade en kanonkula till mage, nåväl jag skriker till sambon att han får fan köra bussfilen vilket han gärna gör, jag har dragit ner rutan och sitter med huvudet utanför fönstret på motorvägen den 29:e november haha rätt kallt kanske! (inte för mig) så säger sambon, skulle ju vara jäkligt kul om vi blev stoppade av polisen och skrattade lite åt sig själv, om blickar kunde döda så hade han varit död, men vad händer? Jo snuten står vid järva krog dom vinkar till oss, jag har huvudet utanför fönstret och skriker, OM NI SKA SKRIVA BÖTER SÅ SES VI PÅ BB STOCKHOLM FÖR JAG SKA FÖDA BARN NU! Alla skrattade vi körde vidare och det kom inga snutar till bb!
Haha jag hade glömt bort det för jag fick sånna minnesluckor av smärtan, men jag och sambon pratade om det för några veckor sen och det var ju rätt kul HAHA
Haha jobbar på det! ;)
Jag älskar den här tråden och har följt den sen jag väntade sonen som är född i november 2011! Jag längtar tills jag blir gravid igen och får genomgå en till förlossning! :) för planen till nästa gång är ju att bara köra lustgas igen! (Edan tog aldrig) :D