Roliga förlossningshistorier?
älskar denna tråden jag kan ju berätta något kanske inte så roligt men iaf , hade fåt min underbara eda och somnade efter 2 min helt utmattad jag sov i en h och i mitten av min vilopaous kommer bm och försöker väcka mig eh nej jag ignorerar fullständigt henne och vänder mig om och fortsätter att sova, jag vaknar av att jag känner att det trycker på där nere så jag ringer på klockan in kommer bm och gör en undersökning jag får reda på att det är öppet runt 8-9.
Då börjar jag med mitt övertalningsförsök jag MÅSTE gå på toa NU jag behövde göra nr2 och det var NU tyckte jag. Det var ett absolut nej glömm det. Jag förklarar argt att jag minsan inte tänker skita på mig. Villket hon inte bryde sig om.
Jag får en annan BM då den andra hade för mycket att göra. Man e ju inte dumm så nu var det dags att försöka övertala nästa och YES.
Ja jag fick ju inte gå på toan själv, toan var ute i andra änden av koridoren så min man fick ju följa med. Först var vi tvungna att få ordning på eda kanylen droppställ plus mätaren som satt på bebbens huvud så det var 3 grejer där som min man fick ansvara för. Plus mig då. Dom förvarnar att dina ben kan vara lite skakiga nu efter edan. Jag tittar på dem INGA problem säger jag det här går fint ska ni se. EH Nej håller på att trilla rät ner och riva ut allt. Men som sagt INGET kunde stoppa mig så ut går vi jag halvgormande av smärta släpandes efter min man eftersom jag knappt kunde gå. Förbi mig går 2 förskräkta nyanlända de stackarna såg så rädda ut.
väl framme på toaleten kunde jag konstatera att Det lukat fränt där inne och jag ser att personen före mig vatten+ slempropp hade gått där inne. Tänker inte mer på det undviker det och gör min grej ja det var ju inget precis. Väl inne på rummet sitter min bleke man och jag frågar vad är det med dig? Vad var det på golvet där inne frågar han och jag förklarar han ser äcklad ut och håller nästan på att börja lipa. Han hadde tydligen trampat i pölen så hans strumper var genomvåta. Detta var otroligt traumatiskt för honom och kan inte prata om det änn idag.