Roliga förlossningshistorier?
Hahaha, vilka roliga berättelser! Jag vet inte om min är så rolig, men när jag fick lustgasen gick jag in helt i mig själv. När jag kunde ta bort masken frågade jag sambon om han kände sig ensam men han fattade ingenting, jag var ju där?! "Nej det är jag inte alls!" sa jag, fick en ny värk och började andas lustgas igen.
Jag tyckte jag var helt klar i huvudet och hörde värsta skitbra technolåten när jag andades i masken. Att jag lät som Grodan Kermit när jag försökte förklara det för sambon och bm gjorde att sambon skämdes och bad om ursäkt för mig ;)
När jag hade fått EDA började jag flirta med narkosläkaren och sa att han måste vara den populäraste killen på avdelningen :) Han svarade att så var det nog inte, hans fru jobbade också där "Ja - du ser!!" svarade jag :)
Av olika anledningar behövde jag opereras efter förlossningen, och när de gjorde mig i ordning på operationsbordet var jag så glad att det bara var tjejer där. Då kommer en skiiiiiiiiitsnygg kille och lutar sig över mig och säger "Hej, jag heter Gustav och ska vara med på din operation.", jag svarade "Hej Gustav! Åh herregud - skyll dig själv!" med tanke på hur jag såg ut därnere ;)