Roliga förlossningshistorier?
Min förlossning gick väldigt snabbt och första gången de kollade mig så var jag 9 cm öppen.. Känner hur krystimpulserna tog över hela kroppen och kunde liksom inte låta bli att trycka på. Eftersom jag hört att man inte ska trycka på utan krystvärkar så sa jag i panik till bm att "jag kan inte låta bli att krysta." Av nån anledning svarade hon inte, varpå jag blänger argt på min fru och ber henne upprepa det jag sagt till bm. Min fru insåg nog att hon inte hade nå val annat än att upprepa.. "jo, jag hörde" sa bm som stod vid min fotända ;) för att visa mig hur jag skulle krysta så höll hon emot med två fingrar som jag skulle försöka krysta bort.. Djävulskt ont gjorde det och hon slutade inte fast jag sa ifrån, vad är det för sadistisk bm som vill göra mig mer ont än vad jag redan har?! Argt röt jag till henne att ta bort fingrarna för det gör för ont..! Det visar sig då att hon slutat för länge sen o att det nu var bäbis som tröck på ;) kan fortf se bm framför mig när hon håller upp händerna i luften o ropar "det är inte jag"! Tio min senare låg bäbis på mitt bröst :)