Inlägg från: Marlin16 |Visa alla inlägg
  • Marlin16

Nu är det min tur att berätta.
    I måndags fick jag min underbara dotter.
    Upplevelsen går knappt att beskriva men jag försöker mig på de galna delarna..

Lustgas, det är min vän!!
    Först var jag lite glad att få testa lustgasen, för jag trodde man skulle få vänta lite till liksom. Men jag började andas i masken o ganska snart kände jag ett rus. Det snurrade som vid en fylla. Jag andades på och
    Upptäcker snart att det låter som technomusik ur masken. Jag tvingade sambon att lyssna för att hjälpa mig konstatera att det förmodligen fanns en grund i varför jag hör ljudet. Får inget medhåll.
    Skrattar högt för att jag inser hur berusad jag är och säger att jag läst om sånt här. Tänker närmast på denna tråden.
    Säger att det är helt sjukt alltihopa...
    Massvis med gånger tycker ja allt känns som deja vu. Jag får ofta instinkten att kolla runt i rummet o se vad alla gör, o vilka som är där. Oftast är det 2 i personalen, jag tittar på bm och frågar om hon suttit där hela tiden. Det hade hon visst. Och när jag såg den andra så tänkte jag för mig själv "och vad fan gör HON här då...". Tur nog så släppte jag det o fortsatte in i dimmorna.
    Jag frågade ofta sambon samma sak flera gånger om, minns inte riktigt, men det var konstigt för innan jag frågade så visste jag att jag hade frågat och påminnde honom om att jag nog redan hade frågat just det där...
    Jag vet att dom skrattade åt mig och dimmorna.. Saker i rummet bara hände. Jag flöt med. Vägrade släppa masken.
    Allt blev en härlig fylla och upplevelsen förstärktes av detta. Jag påpekade ofta för sambon att han skulle skriva ner o komma ihåg allt. Han har inte delgett mig allt.

Men en liten film spelade han in. Jag fick så rolig röst för jag blev torr i halsen. Och jag drack sprite m sugrör. Så på filmen smilar jag upp och säger- skål all

• Marlin16

Roligt Clara, särskilt med fönstrena och att bebis kom från "fel håll". Hahaha

Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?