Roliga förlossningshistorier?
Mammmmma skrev 2012-03-07 01:55:59 följande:
Skit roligt tråd!! :D Har BF om 15 dagar...Har lite roligt att berätta från min första förlossnig för 5 årsedan..
Lustgasen vet ju alla att den är ens bäste vän under en förlossning... Så jag var rätt så hög på den när läkaren skulle sätta epiudralen. först la han över något grönt skynke över kroppen vilket jag då sa " va fan håller du på med?, du behandlar ju mig som något slags djur!! ( hade tittat på djurkliniken samma kväll ).. inte nog med det så sa jag självklart: shit vad ful du var, jag som hade hoppats på en snygg en!!...
Under själva förlossningen skrek jag inte så där mycket, utan det ända jag upprepade hela tiden var " AJ MITT RÖVHÅL SPRICKER!!!"... vilket fick barnmorskerna att inte kunna hålla sig för skratt :)
Sen hade jag en rolig eller snarare ond tanke även om en av mina barnmorsker som höll mitt ena ben, det var en kvinna som var väldigt överviktig och hade ett huvud som en badboll eller nått liknande, på något sätt störde det mig när hon stod och log så där brett med sin jätte mun och sina stora runda ögon och sa " ja, kom igen då lilla gumman, krysta på bara.... med en sådär len röst".. jag tänkte hela tiden för mig själv medans jag spärrade ögonen i henne att " hade mina tånaglar bara varit klor istället så hade jag klöst ut dina små bollar till ögon så du kan sluta stirra på mig!.."
Hoppas jag är en trevligare dam denna gången.. Fick väl snedtändning på lustgasen eller nått första gången :P