Roliga förlossningshistorier?
Jisses det här var roligt underbara berättelser kan bidra med min förlossning. Vi har haft svårt att bli gravid och fick därför hjälp med ivf vilket innebär väääääldigt många gynundersökningar. Så väl vid förlossningen som pågått i nära 28 timmar och läkaren ska hjälpa med en sugklocka får jag helt enkelt nog av människor som stoppar in nävarna mellan bena så jag skriker åt den.stackars läkaren som i övrigt varit underbar under hela tiden. Att: tar du inte ut händerna så spa
rkar jag dig i huvet!!!!! läkaren ringde genast efter två extra sköterskor som fick till uppgift att hålla fast mina ben själv vart jag mycket.förvånad över mitt utbrott då.jag egentligen inte hade någon som helst avsikt att sparka honom alls
Senare då sonens huvud kommit ut tittar jag på läkaren och utbrister förvånat: men det KOM ju en bebis!!!! Läkaren tittar på.mig och försöker hålla sig för skratt och frågar om jag insåg det nu? det va ju bara det att jag upplevde efter en.så lång förlossning så trodde jag nog nånstans innom mig att det va ett konstant tillstånd jag befann mig i.och att det aldrig skulle komma nån bebis men det va ju tur att jag hade fel nu väntar jag en tös som beräknas komma den 8/4 så denna tråd är alldeles utmärkt att förbereda sig med