Inlägg från: VeraVera |Visa alla inlägg
  • VeraVera

Roliga förlossningshistorier?

Min man sa schh schh till mig under krystvärkarna för han tyckte jag var högljudd, gissa om han fick sig en omgång!

• VeraVera

Med vårt första barn så hade jag blåmärke i ansiktet efter lustgasmasken... Såg inte klok ut!

• VeraVera

När min svåger och han sambo skulle ha sitt första barn så ringde han sin pappa mitt i natten för han var tvungen att ta hunden - pappa ursäkta att jag ringer mitt i natten men du måste ta hunden för vattnet har gått... - Men stäng av det då...

• VeraVera

Jag fick ett raseriutbrott på de stakats människorna på parkeringen! Vi körde med ilfart mot bb,bo. Bara fem min bort, och jag hade krystvärkar i bilen så vi ringer på vägen att dom måste möta upp oss utanför. När vi svänger in på parkeringen och där går tre personer på rad och blickar vägen fram till ingången varpå jag får panik och skriker -flytta på dom, TUTA!!! Sen slänger jag mig ur bilen och ner i rullstolen och sköterskan springer in med mig till förlossningssalen och barnmorskan börjar greja med ctg kurvan och skit som hon inte får igång och efter någon minut undrar hon om jag behöver krysta....öh JAAA jag krystar ju för fullt pucko! Så från första värken kl 8.07, barnvakten kom 8.50, så var han ute 9.15...

Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?