• Dalo3a

Roliga förlossningshistorier?

Marina80 skrev 2012-12-28 00:20:24 följande:
    D vågade väl inget annat efter att jag gråtandes snyftat fram "Neeej slå inte ihjäl den tänk om den har små getingbebisar som väntar på att den skall komma hem". Korkat, jag vet :)!

Hahaha naaaw va söt!
  • Dalo3a
    pralinen86 skrev 2013-01-02 12:21:48 följande:
    Här är förlossningen i antågande. Sitter just nu hemma i soffan med värkar. Min sportintresserade sambo sitter bredvid med ett stoppur och klockar mellantiderna för värkarna.

Åååh lycka till!!!!!!!!!!!!
  • Dalo3a
    pralinen86 skrev 2013-01-11 13:12:35 följande:
    Min lilla dotter föddes i söndags. Värkarbetet gick snabbt och min sambo hjälpte mig hålla koll på CTG-apparaten för att förvarna mig om när jag skulle börja ta lustgasen. Det funkade alldeles utmärkt fram till första krystvärken. Då spände jag mig så mycket att resåret på mätaren smällde upp och den sattes aldrig tillbaka igen. Jag märkte inget av detta. Jag låg på sida och tyckte jag hade full koll på CTG-mätaren och den visade att jag inte hade någon värk, ändå gjorde det ont som bara den! Jag tjatade på min sambo att han var tvungen att säga till när värkarna kom (jag var medveten om att jag var lite lullig av lustgasen och trodde det var därför jag inte såg på mätaren när värkarna kom). Min sambo sa flera gånger att han inte kunde se det längre, men jag fattade inte varför, han kunde väl bara ställa sig så han såg mätaren!? Tur att han hade tålamod iaf! =)

Hahahahahahaha!!!
  • Dalo3a

Med Bf om 13 dagar måste jag skriva MERA MERA MERA Solig.

Har liksom läst ut hela före jag ens blev gravid :)  Så nu som gravid vill jag läsa mera =)

*~*~Bebis beräknad 3 maj~*~*
Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?