Inlägg från: Längtan efter ett syskon |Visa alla inlägg
  • Längtan efter ett syskon

Roliga förlossningshistorier?

Jaaa ni. jag fattar inte att jag igentligen berättar det här men min förlossning var inte nån rosa luddig dröm direkt. jag vanar er innan ni läser att jag var ganska stygg i mun, nu efterhand kan man skratta lite åt det men uhhh..

efter att jag hade kommit in och fått min ryggmärgsbedövning och maxdos med lustgas och värkstimulerande så var jag väldigtttt susig i huvudet.

skrek flera ggr åt sköterskan att jag tror jag kommer att bajsa på mig då jag stod på knän med kroppen mot huvudänden på sängen. huvudännden var upphöjd.
    råkade fisa sköterska mitt i nyllet  Skäms   
    Jag fick även för mig att mina boobisar INTE skulle vara där dom var utan satt o drog i dom hahahahaha. 

sen sa jag LÅNGT innan förlossningen till sambon att vad jag än säger åt dig när jag har värkar. TA INTE åt dig nått av det. jag vet närmligen att jag blir arg när jag ont :S 
    visst, under krystningen så tjatade både han o sköterskorna bara om att ANDAS, andas skrek jag, va fan jag gör ju det. håll käften om att jag ska andas
    svar:- ja men sluta skrik du måste andas.barnet får inget syre (lätt o andas när man har ont??)
    jag svarade:-   men försök o skit ut en vattenmelon så ska vi se om du oxå kan andas!!! såååå känns det! skär ut ungen jag orkar inte mer!

jag var väldigt stygg i munnen o var otrevlig mot både sambon o sköterskorna.
    sköterskorna skulle känna hur långt barnet ahde sjukigt varpå jag skrek:- ut med figrarna ur fjösa, fan avd ont det gör. tar du inte ur de så sparkar jag till dig.

jag är absolut INTE rastisk på något sätt ALLS vanligtvis men min ilska hade jag riktat mig emot en asiatisk barnmorska, fråga mig inte varför. sambon ahr berättat detta o jag minnns inte ett jota.
    och senare åt samma sköterska 
    när hon kände "där nere" igen undrade jag vad hon höll på med och att hon inte skulle ha sina fingrar där. ifråga satte henne varför hon var där och att hon ist kunde åka tillbaka till sitt hemland o sätta risplantor ist.

tror ni jag SKÄMDES när jag fick reda på detta efterhand! jag grinade o skämdes en stund efter förlossningen o bad ALLA sköterskorna om ursäkt för mitt beteende.

Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?