Roliga förlossningshistorier?
SB2011 skrev 2013-08-21 19:10:47 följande:
Jag blev igång satt när jag väntade sonen och de tog 3 dygn så man kan säga att jag va rätt trött på de hela när de väl var dags för han att komma ut! Under sista dagen var de nån försäljare som höll på och ringde till makens mobil hela tiden och maken bara klicka han och när de väl var 1h kvar tills sonen väl kom ut fick jag nog på de konstanta ringandet så jag släppte min bäste vän herr lustgas och slet luren ur makens hand och svarade "nu får du för helvete sluta ringa, fattar du inte att jag faktiskt håller på att föda barn här" sen slängde jag luren i golvet så delarna flög! Kan säga att dom ringde inte fler gånger! Den bm jag hade förmiddagen den sista dagen var rätt brysk och jag gilla inte henne alls så jag var så glad när de bytade av och jag fick samma bm som tog emot mig när dom flyttade mig till förlossningen dagen innan! Efter många misslyckade försök att lägga EDA och den bara tog på ena sidan och pumpen krånglade gick min bm ut för att rådfråga läkarna hur dom skulle göra och efter en stund kom den den bm som hade haft mig på morgonen in till mig! Och jag fråga henne "va fan sa jag inte till dig att gå hem?!" Hon skratta gott och sa att jo hon va på väg men hon va ju tvungen att hjälpa mig lite först sen lova hon att gå hem! Hon fixa pumpen så jag fix en Max dos av EDAn och för en liten stund blev jag smärt fri och då var hon helt plötsligt min bästa vän och jag skulle älska henne för alltid och hon fick aldrig lämna mig! Hon tyckte jag va rätt rolig, hon kom och hälsa på mig på bb nån dag efter och sa att jag gjort hennes dag den dagen! Sen när de väl var dags att krysta skulle läkaren sätta in en sugklocka för jag var helt slut vid de laget! Och när han håller på så gör de så jävla ont så jag kläcker ur mig, "fy faaan va jag tycker synd om din fru! Så jävla hårdhänt som du är!" Vilket fick alla att brista ut i gap skratt i rummet!Hahaha gud vad roligt, jag skrattade högt...... "sa jag inte åt dig att gå hem" :D Tack för ett super roligt inlägg!