Inlägg från: sariiis89 |Visa alla inlägg
  • sariiis89

Roliga förlossningshistorier?

Skrattar så jag gråter varje gång ja hittar denna tråd ð???

Själva förlossningarna ha inte vatt nått speciellt roliga men första tecknet på att de va dags va lite speciella alla tre gånger ð???

Första barnet; Gick på stan me mamma när ja känner hur de droppar nått i trosan, sprang in på bibblans toalett i tron att ja va kissig men kom inget, detta gjorde ja tre gånger innan ja o mamma fattade att de kanske va vattnet. Ingen av oss hade tillräckligt med batteri för att ringa in t fl så vi gick in hos en guldsmedsaffär o bad om att få låna telefon då vi misstänkte att vattnet gått. Stackarn där inne fick panik o visste inte vad han skulle ta vägen ð?? (8 år senare o han nämner den händelsen än idag när ja gå dit)

Andra barnet; Inga tecken alls o ja o gubben blev lite myssugna .. Mitt under aktern sätter mina värkar igång, fattade dock inte de riktigt så vi körde på som vanligt, fast varje värk sa jag Vänta, andades igenom den, o sedan fortsatte ð??? Så färdknäppen kan funka ð??

Tredje barnet: Är på Willys o storhandla själv med mina två barn på 6 o 4 år när ja helt plötsligt stanna upp i tron om att ja blev kissig.. Helt plötsligt känner ja hur de pulsera i magen o Där gick vattnet, inte lite utan de rann längs båda benen rätt ner i skorna o där stod jag, med halvfull kundvagn, två barn o vattnet rinnandes längs benen i mina ljusgråa byxor ð??? Vilken syn de måste vatt ð??? O bm som svarade när ja ringde in t fl o förklarade situationen fick sig ett gott skratt ð???

• sariiis89

AX87: Jag ringde efter sambon och min mamma.. Så dom kom t Willys så att mamma kunde köra hem med barnen o sambon o jag åkte in t förlossningen.. Vågade inte chansa på att köra ifall ifall värkarna skulle komma igång..

Svar på tråden Roliga förlossningshistorier?