Roliga förlossningshistorier?
Jag var endast 18 när jag födde min äldsta (snart 6 år sedan). Jag hade under graviditeten oroat mig lite över att jag skulle ses ner på förlossningen för att jag var så ung. Detta intalade jag mig på något sätt när värkarna började att sen när jag fick lustgas var helt säker på att alla hade övergett mig.
Jag klagade till min sambo hur dålig stil det var att de hade lämnat mig mitt under förlossningen. Trots att min sambo hela tiden sa att de faktiskt var där och jag hörde att de försökte prata med mig så var jag helt säker på att de hade övergett mig. Min sambo frågade om jag inte hörde dem men jag var helt säker på att det var han som förvrängde rösten så att jag skulle tro att de var där inne. Han frågade även någon gång om jag inte kunde se att de var i rummet tillsammans med mig och jag svarar "Men det där är faktiskt aliens"
Andra dottern är strax över året, och det var inget speciellt förutom att jag ylade med i låtarna som var på radion. Min sambo skulle såklart filma när jag låg där hög som ett hus och sjöng. Det var inte vackert kan jag säga. En utav låtarna var "I will always love you" med Whitney Houston och jag kunde inte texten i verserna så jag bara sjunger ljud så det passar till melodin men tar i för kung och fosterland i refrängerna. Det är inte vackert