• Nyfiken86

Hårda bröst?!

Hejsan!
    Jag har kännt att brösten blivit jättehårda.. uppepå/sidan eller vad man ska säga.. inte hela.. E typ hårt där.. vad e de..?? :/ På båda.. har ömma bröst oxå.. lite lagom sådär :)

• Svar på tråden Hårda bröst?!
  • neti

har likadant ^^

Hårda och megastora har dom blivit.
    mina är också som hårda på ovansidan å lite på sidorna. vet inte vad det är, men ska väl kanske va så?

***Tvillingar januari 2011***
  • Nyfiken86
    neti skrev 2010-06-08 15:50:37 följande:
    har likadant ^^

Hårda och megastora har dom blivit.
    mina är också som hårda på ovansidan å lite på sidorna. vet inte vad det är, men ska väl kanske va så?
    Mina har inte blivit större.. inte vad jag märkt iallafall.. men hårda o ömma :/
  • turbo2008

mina är suuuuper hårda.. gör väldigt ont nät jag ska ställa mig upp på morgonen. får lov att hålla i dom hehe. jag tror att det har kanske med brösten som ska börja göra sig redo för bröstmjölk att dom blir hårda och ömma.. det händer nog mycket i bröstem också, precis som med magen..

• Nyfiken86
    turbo2008 skrev 2010-06-08 19:54:42 följande:
    mina är suuuuper hårda.. gör väldigt ont nät jag ska ställa mig upp på morgonen. får lov att hålla i dom hehe. jag tror att det har kanske med brösten som ska börja göra sig redo för bröstmjölk att dom blir hårda och ömma.. det händer nog mycket i bröstem också, precis som med magen..
    Joo d kanske.. vilken vecka e du i?
  • turbo2008
    Nyfiken86 skrev 2010-06-08 19:57:40 följande:
    Joo d kanske.. vilken vecka e du i?
    det tror jag.. det är nog inget farliga iaf. Jag är i vecka 12 (11+4)
  • MammaTillOliver
    Nyfiken86 skrev 2010-06-08 13:31:31 följande:
    Hejsan!
    Jag har kännt att brösten blivit jättehårda.. uppepå/sidan eller vad man ska säga.. inte hela.. E typ hårt där.. vad e de..?? :/ På båda.. har ömma bröst oxå.. lite lagom sådär :)
    tjena tjejen =) har inte haft någon dator så har inte kunnat skriva här.. mina bröst känns oxå, känns väldigt hårda fast dom är inte de, ont på sidorna har jag som f'n haha :D
    massa ådror på ena bröstet, har du de?

vilken vecka är du i nu? jag gick nog in i vecka 8 igår =)
  • Nyfiken86
    MammaTillOliver skrev 2010-06-09 09:52:41 följande:
    tjena tjejen =) har inte haft någon dator så har inte kunnat skriva här.. mina bröst känns oxå, känns väldigt hårda fast dom är inte de, ont på sidorna har jag som f'n haha :D
    massa ådror på ena bröstet, har du de?

vilken vecka är du i nu? jag gick nog in i vecka 8 igår =)
    Ådror har jag inte tänkt på.. måste jag kolla sen :)
    Jag är i v.6.. 5+4 idag :)
  • MammaTillOliver
    Nyfiken86 skrev 2010-06-09 10:31:58 följande:
    Ådror har jag inte tänkt på.. måste jag kolla sen :)
    Jag är i v.6.. 5+4 idag :)
    hehe ja upptäckte de för nån vecka sen :D ömmar nå hemskt på sidorna bara :/

okej va kul =)
  • Nyfiken86
    MammaTillOliver skrev 2010-06-09 10:36:30 följande:
    hehe ja upptäckte de för nån vecka sen :D ömmar nå hemskt på sidorna bara :/

okej va kul =)
    Mina me om man tar där.. :)
    O helt hårda uppepå/sidan.. hmm.. :)
  • MammaTillOliver
    Nyfiken86 skrev 2010-06-09 10:38:34 följande:
    Mina me om man tar där.. :)
    O helt hårda uppepå/sidan.. hmm.. :)
    haha mina med fast inte uppepå utan bara på sidan, fast dom känns tunga överlag =) fast har inte stora bröst så man märker väl av de mera då :P
  • Nyfiken86
    MammaTillOliver skrev 2010-06-09 10:40:12 följande:
    haha mina med fast inte uppepå utan bara på sidan, fast dom känns tunga överlag =) fast har inte stora bröst så man märker väl av de mera då :P
    Jag har inga mer blodådror än annars :)
    På mej märks d inte tror jag, har rätt stora..
    Ont som fan om man trycker på sidorna :)
  • MammaTillOliver
    Nyfiken86 skrev 2010-06-09 11:54:57 följande:
    Jag har inga mer blodådror än annars :)
    På mej märks d inte tror jag, har rätt stora..
    Ont som fan om man trycker på sidorna :)
    okej jag har inga ådror där annars :P

jo de gör ont på mig  med, om ja har sovit på sidan så gör de ännu mera ont när ja vaknar haha..vilken befrielse o ta ev BH på kvällarna
  • Nyfiken86
    MammaTillOliver skrev 2010-06-09 12:00:02 följande:
    okej jag har inga ådror där annars :P

jo de gör ont på mig  med, om ja har sovit på sidan så gör de ännu mera ont när ja vaknar haha..vilken befrielse o ta ev BH på kvällarna
    Hahaha :)
  • Tolle83

Tjejer!
    E ni kvar i tråden?
    Jag har super ömma mest på sidorna och ovanpå.... VÄntar på BIM som är senast imorn. Har aldrig haft så här förut. Dessutom e bröstvårtona konstant styva.... Vad tror ni? Mensbröst eller gravidbröst?

• Joanna84
    Tolle83 skrev 2010-09-13 20:47:29 följande:
    Tjejer!
    E ni kvar i tråden?
    Jag har super ömma mest på sidorna och ovanpå.... VÄntar på BIM som är senast imorn. Har aldrig haft så här förut. Dessutom e bröstvårtona konstant styva.... Vad tror ni? Mensbröst eller gravidbröst?
    Tror säkert gravidbröst :) Så var det för mig iaf, brösten började ömma på torsdagen och sen måndag tog jag positivt test och jag kände på mig innan i kroppen att jag var gravid, Och visst det var jag :)
    Gick in i vecka 6 nu och brösten är fortfarande superömma och har växt en del tycker jag.
    Spännande att se hur det blir för dig:)
  • Tolle83
    Joanna84 skrev 2010-09-13 22:19:48 följande:
    Tror säkert gravidbröst :) Så var det för mig iaf, brösten började ömma på torsdagen och sen måndag tog jag positivt test och jag kände på mig innan i kroppen att jag var gravid, Och visst det var jag :)
    Gick in i vecka 6 nu och brösten är fortfarande superömma och har växt en del tycker jag.
    Spännande att se hur det blir för dig:)
    ja hoppas på de.. BIM idag...... hoppas inte mensen kommer {#emotions_dlg.flower}
  • Nyfiken86
    Tolle83 skrev 2010-09-14 06:03:27 följande:
    ja hoppas på de.. BIM idag...... hoppas inte mensen kommer {#emotions_dlg.flower}
    GRAVID?? :)
Svar på tråden Hårda bröst?!