Inlägg från: FruBG |Visa alla inlägg
  • FruBG

Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!

Ts: Jag har inte läst alla inlägg men när jag skummar igenom verkar det som om alla är emot dig. Jag är med dig. Jag tänkte på detta för några dagar sedan. VARFÖR ska dem bada nakna... jag kommer aldrig låta mina barn bada nakna. Finns ingen anledning. Tycker dessutom det är lika onödigt med folk som är topless ute på stränderna.  Dessutom äcklas jag på tanken att man inte vet vilka människor det finns ute. I dagens samhälle man inte låta bli att tänka på alla vidriga pedofiler som säkert hänger på ständerna. EWW äckla av tanken...

Du är inte ensam i detta tankesätt.

• FruBG
    Här och nu skrev 2010-07-12 19:24:12 följande:
    Har du nån annan kultur eller religion, ts?
    HERREGUD, vilken patetisk kommentar!!!!!!!!!!!!!!!! Vad fan ska detta betyder ?? Annan religion eller kultur än svensk. Hallå alla svenskar där ute på forumet bara så att "ni" vet, har någon redan bestämt att alla ni "svenskar" gillar att bada nakna och att alla "ni" gillar att ha våra barn nakna på stranden. OM NI INTE GILLAR DETTA ELLER INSTÄMMER MED DS ÄR NI AV ANNAN RELIGION. Sätt igång och konvertera nu för faan... svenskar kan ni inte vara i varje fall!
  • FruBG
    lykantrophona skrev 2010-07-12 19:49:56 följande:
    Varför tycker det är "onödigt"? Man kanske helt enkelt inte orkar byta kläder på barn för jämnan, eller barnen tycker det är skönare att vara nakna. Om en kvinna vill vara topless får hon helt enkelt vara det tycker jag, men hålla i beräkningen av vissa inte kan hålla ögonen borta. Men vill man få en jämn solbränna, så kanske man tycker det är värt det.

Och pedofiler har ju alltid funnits. Förstår inte varför så många på FL skriver om "dagens samhälle" osv i kombination med pedofiler. De är få, och man får helt enkelt hålla uppsikt över ens barn. Vad folk tänker på när de onanerar angår mig inte, så länge de aldrig rör någon på ett olämpligt vis.
    Jag tycker inte det är äckligt eller störande med nakna barn på stranden. Här jag jag inte hel på TS sida om det är det hon menar. Däremot kan jag inte se poängen. Nu har jag inte någon unge ännu så jag kan inte uttala mig om ombyte och andra praktiska delar. Däremot tycker jag att man inte ska vara naken på en stand där vidriga ögon kan stirra. Mitt barns kropp (oavsett pojke eller flicka) ska inte vara ett objekt för andras nöje. Lika väl som jag tycker det är fel med en liten bikini på små flickor tycker jag det är  fel att låta barnen vara. Och det är ju självklart inte barnen som gör fel utan deras föräldrar. 

För oss normala är en naken barnkropp inget sexuellt, det är bara ett gullifgt litet underverk men för andra är det inte det. Varför då påbjuda detta. Vill ungen springa runt naken hemma så är det ok men inte ute bland okända människor.

Sedan tycker jag det är opsassande med toplessa kvinnor på stranden men det är ju en helt annan story. Just nu ska jag börja välja vilken tradition eller religion jag ska spendera resten av mitt liv med för min svenskhet har ju försvunnit  i och med mina åskiter.
  • FruBG
    roflmao skrev 2010-07-12 20:16:59 följande:
    Du är den enda som har uttryckt sig aggressivt i tråden. Sten, glashus osv.
    Jag föreslår att du läser igenom dem 3-4 inlägg jag har gjort. Om du tycker dem är aggressiva beklagar jag. Jag tror du tycker jag är aggressiv för att jag är den enda förutom TS (som jag tror ni skrämmt iväg) som säger emot er. Jag kommer aldrig tycka era barn är störande eller äckliga. Jag kan bara agera för mig själv och mina barn (om jag lyckas få några). Däremot tycker jag männiksor med främlingsfientliga åskiter är störande. Dem har ja ingen respekt för, det är en skam för resten av oss svenskar att dem ska representera oss.

Jag har förmedlat min åsikt nu. Önskar er en trevlig sommar, med eller utan nakna barn =)

Over and out =)
Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!