Inlägg från: PennyD |Visa alla inlägg
  • PennyD

Hur kan men ge sitt barn tex oboy?

Hallå här inne, vet ni hur mycket gott det finns här i världen som samtidigt är skadligt, kan ge livslånga men och till och med vara livsfarligt?

Det är föräldrar som ansvarar över vad barnen får i sig. I vilken värld kan vil låta dem äta allt de tycker är gott?

Jag hade gärna levt och sett mina barn växa upp i en värld där vi helt kunnat  hänge oss åt våra impulsiva luster.

Tänk att kunna hoppa från ett berg bara för att man känner för att flyga, kunna spendera en heldag med att spränga saker i luften,kunna  tillbringa kvällarna med att andas in bensin
    - för det luktar ju så gott, kunna köpa allt jag ser i gallerian och kunna knarka sönder känslorna så fort livet känns svårt.  Utan att det får några som helst konsekvenser.

Det vore nåt.

• PennyD
    Mariohn skrev 2010-07-26 15:56:51 följande:
    Här hemma dricker man inte oboy till frukost och middag och inte heller äter man en påse godis till detsamma. Ett glas varm oboy efter en dag i pulkabacken är däremot något alla uppskattar och kurar ihop sig med.
  • PennyD
    marskattan skrev 2010-07-27 01:40:38 följande:
    Har ingen av ovanstående fattat att tråden ligger i Sandlådan!
    Säkert. Vad spelar det för roll?

Personligen kan jag känna mig desto mer angelägen att diskutera en fråga som någon redan från början valt att avväpna.
Svar på tråden Hur kan men ge sitt barn tex oboy?