Inlägg från: februari72 |Visa alla inlägg
  • februari72

Sydafrika-tråd!

Stort grattis hjärtlängtan! Härligt att läsa!

• februari72

ÅHHHHH STORT grattis!!!! Jag har sett ditt "namn" här i tråden och undrat hur länge ni väntat?

Man blir ju så nyfiken på att veta kön, ålder och var/hur ni fick beskedet, men jag förstår om du inte vill avslöja mer. Det avgör du ju såklart själv, men jag kommer att kolla tråden flitigt Flört.

Själv står vi fortfarande i kö här i Sverige men man blir ju bara SÅÅÅÅÅ glad av höra nyheter som denna!
    Än en gång GRATTIS, cyberkram från mig.     

• februari72

Längtande SA: Naaaawh, jag blir varm i hela kroppen av att höra om beskedet! Jag förstår, (eller nej det gör jag ju inte ;) att känslan är obeskrivlig. Däremot hoppas jag av hela mitt hjärta, att vi också får uppleva denna eufori någon gång. Leendet går inte att hejda då man läser underbara nyheter som denna, men det är ju inte meningen heller så klart!!!

GRATTIS än en gång till er lille son!

Jag förstår att har FULLT upp med att fixa allt inför resan nu, stort lycka till på Er livs resa.    

• februari72

Åhhhh, grattis! Hur i hela friden kan man vara tyst så länge? Går det ens? Fick ni inte ens säg något till den närmsta familjen?

Hur som helst stort lycka till på den fortsatta resan. 

• februari72

Mina tummar kommer att vara vita så hårt jag håller dem för att allt går bra, men det gör det säkert.

Kram

• februari72

Kul att höra!

Själv är jag så glad, lättad och upprymd över att vår ansökan flög till SA för en vecka sedan =)

Sköt om er alla som väntar och kämpar!   

• februari72

Hej alla väntande och längtande!

Jag såg på AC´s sida att tre Sydafrikafödda barn kom hem med sina familjer igår. =)

Ryktet säger mig också att minst ett BB ringdes ut igår. Stämmer det? Är det någon här som vet? Kanske det kom fler än ett? Ja man vill ju veta, glädjas och känna att man kommer ett steg närmre.

Hopppas att det finns någon här som har lite kuligheter att skriva om.

Ha en skön söndag!          

• februari72

Oj vad tråden hamnat långt ner! Upp igenGlad

Vi är i väntans tider men har ju troligen lång väntetid kvar. Det vi vill fråga Er som adopterat från Sydafrika är vilka vaccinationer ni rekommenderades att ta, vilka ni tog samt hur lång tid innan resan ni tog dessa. Det går ju fort då BB kommer och jag tänker att en del sprutor ska väl tas med en tids mellanrum? Snälla hjälp mig att få tankarna kring detta att klarna.

Grattis alla ni som fick BB 2012! Lycka till med era små!     

vaccinationer
  • februari72

Åhhhhh så underbar läsning! Var ser du dessa BB? Själv följer jag de hemkomna till Sverige och Interpedia (Finlands) BB med spänning. Nu har vi snart 8 mån väntan. Det går framåt, även små steg är ju steg eller hur? Än en gång grattis ni tre familjer som kommit hem med era barn i år och ni som fått BB. Det värmer ett fruset vårhjärta!

• februari72

Jag ser att det (idag?) kommit hem ytterligare ett barn född i Sydafrika, till Sverige. 4 barn totalt i år.

Är det någon där ute som vet hur det ser ut med BB efter dessa fyra? Några som fått besked nyligen? Vet om någon/ra är på resa?

Jag är så nyfiken, snälla hoppas att någon av er har lite nyheter att berätta!     

Svar på tråden Sydafrika-tråd!