Sydafrika-tråd!
Hoppas, hoppas hoppas på många bb idag och nästa vecka!!!!
Just nu känns det som telefonen aldrig kommer ringa.... HOPPAS ATT NÅGON FÅR DET MAGISKA SAMTALET JUST NUUU!
Ring Ring Ring Ring Ring Ring. Kan vi inte få läsa ett stort JIPPI från någon nu?
Men det låter ju super att det är många matchade!
KRAM PÅ ER!
Ja nu måste det rulla på! Förstår inte riktigt hur vi alla ska orka med denna väntan annars... Månaderna bara rullar på den ena efter den andra och vi är många som väntat länge nu... och några som väntat jääääättte länge nu... Håller alla tummar och tår! Nu behövs det glada nuheter igen!
Brukar det komma bb på torsdagar?
Kram
Fredag!!!! Mailade Birgitta i går och frågade om det kommit några bb sedan de två som kom i januari, det hade det inte... Men idag håller jag tummarna extra hårt för alla oss som väntar!
KRAM!
Oj oj, idag är väntan extra tung känner jag... 3 kollegor har oberoende av varandra frågat varför vi inte åkt till SA än.... Känner mig som en papegoja när jag gång på gång förklarar läget och att vi inte vet nåt...
Längtar så efter några positiva nyheter... Kram på er...
Hej
Jag mailade Birgitta för en stund sedan och frågade om det kommit något BB idag eller i fredags, uppdaterar er så fort jag fått svar.
Det borde ju verkligen komma något BB denna veckan, tankarna börjar vandra tillbaka till i somras när det inte kom något BB på flera månader. Om det inte kommer något BB denna veckan kommer det inte vara en enda svenska familj nere hos Abba om ett par veckor.
Hoppas, hoppas på många BB snart!
Kom igen nu!!!! Vi vill att det ska komma bb NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Måste hitta ny styrka till detta väntande någonstans... vet bara inte var...
Samlar ihop nytt hopp om att vi ska få höra några positiva nyheter om bb ni i början av veckan.. Kram på er!