Sydafrika-tråd!
Tänkte bara säga att på programmet "drömmen om ett barn" på torsdag på tv 3 är det att par som ska adoptera från Sydafrika. Kanske t.om är nån här på FL? Nån som vet?
Tänkte bara säga att på programmet "drömmen om ett barn" på torsdag på tv 3 är det att par som ska adoptera från Sydafrika. Kanske t.om är nån här på FL? Nån som vet?
Tack för en jättebra insats Qermit! Ni fick verkligen fram glädjen över att få adoptera.
Jag kände igen mig lite i er.
Vi hade varit tillsammans i 5,5 år när vi började försöka få barn. Och har försökt få barn sammanlagt i drygt 3,5 år
Håller med om att det känns stort! Och brukar börja gråta när jag tänker på det...
Jättefin fondtapet i barnrummet
Vår tjej har blivit storasyster, idag fick vi BB, en lite kille på 11 månader väntar på oss i SA! Allt bara snurrar, helt fantastiskt!
Ja, vem hade kunnat tro att väntetidet på att få adoptera från SA skulle öka så lavinartat!! Inte jag iaf, när vi för snart två år sen ställde oss i AC:s kö. Vi var ju helt inställda på SA då. Kön har inte rört sig ett skit på 2 år. Eller jo, den har gått bakåt. Jag tror vi var på plats 25 ungefär när vi blev medlemmar, nu är vi på plats 32.
Snart ska vi skicka alla papper till Taiwan CSS. Om ni inte vill vänta i 5 år på ett syskon sedan så rekommenderar jag Taiwan CSS genom BV, om ni har varit gifta i 5 år. Kristna antar jag ju att ni är eftersom ni adopterar från SA.
Jag hoppas verkligen ni får BB snart, ni som har väntat såå länge!!!
Någon får rätta mig om jag har fel. Men jag tror att det är den personliga kristna tron som efterfrågas och inte hur aktiv man är i kyrkan.
Är det scrappylva som fått BB??
Hon lyser med sin frånvaro. Nyfiken
Jag följer oxå er med spänning! Och tycker verkligen det är dags för en hel drös med BB!!!
Ni är starka och tappra som orkar med denna långa väntan! SNART är det verkligen er tur!
Jag som snart kommer börja min BB-väntan kan inte föreställa mig hur det skulle vara att vänta så länge!!