• Hannnas

Tack tjejjer!!

Jag känner att kan jag bara ge EN människa hopp, att våga fortsätta att inte sluta tro och faktiskt känna att det helvete man faktiskt går igenom en dag kommer vara det bästa som hänt... då har jag lyckats med nåt

För det går!! Kan man få missfall kan man få barn som en läkare sa till en vän till mig som även hon drabbats av upprepade mf.

Ge aldrig aldrig upp!!

Pussar o Kramar till alla er som kämpar och jag lovar... det är värt det! 

.?:*¨¨*:?. www.brunnegard.blogspot.com/ .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Marieh... jag hör väl inte hemma i tråden MEN.. jag skulle fixa en snabb op och under vänta köra som f a n... vad kan man förlora på det... så skulle jag göra... stor kram o stort lycka till till er.... har du förresten provat blodförtunnande?????

• Hannnas
    Ninninn skrev 2010-10-07 12:00:48 följande:
    Jag har också fått 4 missfall och de e för jävligt! ja mår skit, kan man inte bara få ett svar på varför då vet man ju de..
    Kan inte förstå varför de ska drabba oss gång på gång, vet inte hur mycke mer man ska orka....

De värsta med allt e att här har man försökt skaffa barn i två år nu och under den tiden har alla kompisar fått barn eller e gravida nu, givetvis e man glad för deras skull men de e ändå sjukt jobbigt att träffa dessa människor med sina stora fina magar, man börjar undra om man någonsin själv kommer få den där stora magen!!

Nästa gång ja blir gravid igen så ska vi få gå hos Lennart Blomqvist =) de känns jätte bra, hoppas verkligen han kan hjälpa oss att få de där lilla livet!

Man försöker tänka positivt men de e inte så lätt när man maler i huvudet om å om igen å blir ledsen över att livet e så fruktansvärt orättvist.
    Han är fantastisk... tack vara min kontakt med honom som vi har både Måns o Ylva jag var med i hans pilotstudie (och även på omslaget för BT när infon läckte, Lennarts ansikte utåt så att säga)..
  • Hannnas

marieh... blir så lessen när jag läser vad du skrivit i helgen verkligen uppriktigt ledsen för dig... o du, det ÄR självklart idé att försöka igen! Som en läkare sagt, kan man bli gravid kan man få barn, så tro på det!! Stora kramar <3

• Hannnas
    Barbaboo skrev 2011-02-17 13:49:48 följande:
    Nu får ni hjälpa mig.
    Detta svar kom från Kinesiska kliniken idag..
    What to do??
    ....

Hej Marie,

Va synd att du inte kom tidigare. Då hade vi kunnat hjälpa dig att behålla barnet. Lycka till med skrapning imorgon.

Det är bra för dig att börja medicinera dig med kinesisk medicinen efter skrapning eftersom du blir mycket svagare än normalt. Med en bra återhämtning ökar din chans att bli gravid igen. Därför tycker vi att du ska köra igång med det så fort som möjligt.

-------

Ang myom:

Varför ska du operera bort myom när du kan bli gravid? Om det är pga återfallande missfall så är kinesisk medicin en mycket bra lösning (utan att du behöver operation).

För att göra en kvalificerad bedömning behöver vi veta följande:
    1. Var i livmodern myom växer, utanför livmodern, inuti livmodern, eller i mitten?
    2. Har de tänkt operera bort hela livmodern eller en del av livmodern.
    3. Vilka symptom upplever du från myom, har du tex mycket blödningar eller ont i magen mm?

Kinesisk medicin fungerar även mot myom, man kan också kombinera den med medicineringen på sjukhuset.
    ???? är det en seriös klinik??
  • Hannnas
    Ninninn skrev 2011-02-20 16:21:32 följande:

Här har de också blivit ett plus äntligen, hoppas verkligen att Lennart Blomqvist kan hjälpa mig nu att behålla detta foster. Smörjer mig med progesterongele.

wihooo Grattis!! o lycka till hos Lennart!! o du... nästa gång du är där, så vet du... jag är bara ett par våningar under *kram*
  • Hannnas
    Mamma77 skrev 2011-08-31 22:26:15 följande:
    Har någon mailadress till Lennart Blomqvist?
    Ring 033-616 10 00 och be att få bli kopplad till honom... han har inget eget nr vad jag vet utan enb sökare och tillfällig fast tel...

(jobbar några våningar under honom och har själv varit hans patient, första studien) 
Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?