• adnils

4 missfall.. Finns det hopp?

Tänkte skriva här och se om jag kan få några råd o tips.

Vi fick ett tidigt mf i V4-5 i december och sen likadant i januari (dock inte lika långdraget) sen hände ingenting på hela våren och sommaren, sen fick jag + i början på sep, är i v7 idag. Men helgen som var så började jag blöda lite, fick tid till vul i tisdags.
    Väl där såg läkaren bara en hinnsäck och sa att jag absolut inte kan vara i v 6+0 utan mycket tidigare. Blev orolig men har sen läst mig till att det är vanligt att man inte ser något så tidigt.

På em/kvällen efter vul så började jag blöda lite. Tänkte att det var pga vul. Men det har fortsatt och fortsätter än idag. Kommer inte mycket, men lite då och då, mest när jag rör mig. Ligger jag still kommer inget.

Vad tror ni som är erfarna? Är det mitt tredje mf? Har inga barn... Och verkar inte kunna få några.

Ska på vul igen nästa fredag, men väntan dit känns som en evighet.

• adnils

Vad hjälper trombyl mot?

Ska göra vul på fredag för att se hur allt ligger till. Blött lite sen i tisdags, dock inga klumpar så kanske det finns ett liiitet hopp.

Hur lång tid tog det för er att få missfallsutredning och hur länge höll den på?

• adnils

Det gick bra!!

Såg ett litet hjärta slå :) Är dock en vecka mindre än vad jag räknat, så 6+4 idag.

Läkaren sa att jag skulle räkna min graviditet som normal trots mina småblödningar. Är så ofantligt glad!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?