Mamma77 skrev 2014-05-20 21:23:48 följande:
Förstår att det är hemskt. Jag fick min son 2003 och sen 16 missfall utan förklaring och samma pappa. 2013 fick jag en dotter och jag var då 36, nu 37. Jag har aldrig fått veta varför dessa missfall och varför det gick med sonen 2003 och sen att min tös bestämde sig för att stanna. Jag vill gärna ha fler men är nu 37 och min plan blev inte som jag tänkt. Ge inte upp om du orkar, men låt kropp å psyke vila. Stor kram
Tack så mycket för dina varma ord! Nej, jag tänker inte luta att försöka, jag tänker försöka ända tills jag är 44 tror jag, om jag då blir gravid två gånger per år hinner jag med 17 Ma kanske.
Jag blev gravid utan problem 2006 och min son föddes 2007 men sedan gick det inte mer. Jag kunde inte bli gravid på flera år och först 2011 lyckades det. Sedan 2013 och nu 2014. Så det verkar att jag har lätt att bli gravid nu, efter att jag har blivit äldre än 33. Men svårt för att behålla graviditeten. Tänker gå på utredning och hoppas att någon gång lyckas det. Även om jag är 45 då. Vill så gärna ha en dotter. Men framför allt ett friskt barn till.