4 missfall.. Finns det hopp?
Du har nog rätt! Tack!!! Kram
Du har nog rätt! Tack!!! Kram
Hur mår alla och hur går det för er? Själv fortsätter jag mina så kallade spökveckor:(
V.17 är jag i nu...
Ja det har jag, 29 april är det dags. Har gjort KUB förut.
Che71, jag känner med dig och vet vad du går igenom. 5 på 13 månader är mycket. Mitt råd( kan låta klyshigt) är att vila dom kropp )
5 på 13 månader hinner inte din kropp återställa sig eller vila och det är större risk då dessvärre. Mina 16 missfall på 2005-2012 tycker läkarna att det är helt galet och att kroppen måste tagit mycket stryk. Nu vilade vi ett år och jag tog faktiskt p-piller.
Det är hemskt att gå igenom detta gång på gång och jag vet hur gärna man vill och griper efter halmstrån. Kram på dig vännen
Jag förstår vännen och jag håller tummar och tår. Kram
Grattis CN83! Härligt att höra. Allt blir bra ska du se. Kram
stoooor kram!
Ultraljud i dag..... Nervös!!!!!!
Tack det gick bra. En livlig krabat som visade sig fint. Jag fick samma datum som på KUB, 27 sep. Men är lika nervös fortfarande å rädd. Kram
Minus75, tack!!! Ja det är skönt att man får prata å skrika här:) Det är knäppt med att man inte bara kan få njuta, men med våra historier är det kanske inte så underligt. Ja varje dag som man kan lägga i arkivet är man glad. Nu är jag i allafall snart halvvägs och hoppas varje dag. Så häftigt att få se allt i går, tårarna rann. Kram