• Mamma77

4 missfall.. Finns det hopp?

Du har nog rätt! Tack!!! Kram

• Mamma77

Hur mår alla och hur går det för er? Själv fortsätter jag mina så kallade spökveckor:(
    V.17 är jag i nu...

• Mamma77

Che71, jag känner med dig och vet vad du går igenom. 5 på 13 månader är mycket. Mitt råd( kan låta klyshigt) är att vila dom kropp )
    5 på 13 månader hinner inte din kropp återställa sig eller vila och det är större risk då dessvärre. Mina 16 missfall på 2005-2012 tycker läkarna att det är helt galet och att kroppen måste tagit mycket stryk. Nu vilade vi ett år och jag tog faktiskt p-piller.
    Det är hemskt att gå igenom detta gång på gång och jag vet hur gärna man vill och griper efter halmstrån. Kram på dig vännen

• Mamma77

Tack det gick bra. En livlig krabat som visade sig fint. Jag fick samma datum som på KUB, 27 sep. Men är lika nervös fortfarande å rädd. Kram

• Mamma77

Minus75, tack!!! Ja det är skönt att man får prata å skrika här:) Det är knäppt med att man inte bara kan få njuta, men med våra historier är det kanske inte så underligt. Ja varje dag som man kan lägga i arkivet är man glad. Nu är jag i allafall snart halvvägs och hoppas varje dag. Så häftigt att få se allt i går, tårarna rann. Kram

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?