• CN83

4 missfall.. Finns det hopp?

Che: håller fullständigt med pimpinellan GE INTE UPP. Vet att det känns tungt just nu men du blir ju faktiskt gravid och lätt också mot vad många andra blir :) detta talar ju gott i sig. Kram på dig

• CN83

Najje: hade det funnits en gilla knapp så hade jag tryckt på den flera ggr. Ditt inlägg ger hopp :) v 25 här nu och trodde aldrig att vi skulle komma ens så här långt. En bit kvar och vi längtar och hoppas att detta ska gå vägen. Kram till er alla :)

• CN83

Mimmi jag har precis som du, vänner som förstår och vet om våran situation och dom har visat oss en oerhörd respekt och förståelse. Visst klart att dom kan vara klumpiga ibland men inget som jag i te kännt att jag kunnat ta. Förstår dig dock pimpinellan, ibland e man bara så trött på skiten o att ens se en bebis eller gravidmage, trots att det är en väns är bara något som man velat undvika.

• CN83

Vilaa kram på dig.. Usch vad jobbigt. Kan inte föreställa mig hur det måste kännas.

• CN83

God fortsättning allihopa. Ge inte upp 2013 blir vårat år :).

• CN83

Nenne87: Gud vad gott att läsa din story för känner precis som du, Lennart är en fantastisk människa just för att han finns där och att han bryr sig faktiskt om mej, om oss och våran situation. Vi ska få träffa Lennart igen nu på fredag i v30 för TUL och det ska bli jätte spännande, kan knappt vänta så hoppas verkligen att veckan går fort :)

• CN83

Che: med trombyl så är det viktigt att inte ta mer än 75 mg då det kan skada fostret av högre doser. Trombyl är blodförtunnande för artärerna och för en graviditet kan det förhindra proppar i spiralartärerna i livmodern så att ägget fäster in ordentligt. Fragmin har sin effekt på ven systemet och förhindrar proppbildning där t.ex. Bena. Så där har du helt rätt. Trombyl kan motverka propp i livmodern enl teori iaf. Har vi tur bevisar LBs studie detta.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?