• CN83

4 missfall.. Finns det hopp?

Minus75: Ja det har vart jobbigt att se honom så dålig men nu e det ju mkt bättre :). Det bara måste gå bra för er, finns ju inget annat alternativ ;).
    Che: jag håller också alla mina tummar för att nästa graviditet är din tur :)
    Även för dog snusann. För mig blev det 4e gången gillt.

• CN83

Åhh Che Gud vad roligt :) stor kram till dig/er :)) ha en underbar semester och njut nu riktigt av illamående mm ;) haha

• CN83

Che, hur går det? Är så himla nyfiken? Håller tummarna stenhårt :) när va det vul/ul igen?

• CN83

Det kommer gå kanon che :). Uppdatera när du vart där. Styrke kram

• CN83

Annica P: Jag kommer också ihåg dig :) oj vad stor din lilla tös redan blivit :) tiden går så otroligt fort.

• CN83

Jopp för oss har Lennart Blomqvist vart guld värd. Inte bara en läkare i mängden utan en genuin stötte pelare. Ett stöd som funnits både helger o sena kvällar vid frågor, oro mm. Han betyder för oss oerhört mkt. Vi gjorde liksom minus75, tog kontakt med sjukhuset.
    Tror också att det kan finnas många olika orsaker till mf o ma o barnlöshet så detta kanske inte passar alla o isf är ju Aten ett bra alternativ det med :)

• CN83

Minus75: kunde inte skrivit det bättre själv. Vi känner precis som du :). Lennart har varit ett fantastiskt stöd. Synd att det inte finns fler som han.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?