• Saftmedbulle

4 missfall.. Finns det hopp?

v. 24.... Här finns oxå hopp! Pepp till alla!

• Saftmedbulle
    CN83 skrev 2012-05-14 11:44:09 följande:
    Hej tjejer! Har inte varit inne på ett tag, har kännt att jag behövde lite distans till mina tankar. Sen senast så har Vi gjort utredning hos LB i Borås och väntar nu på svar som skall komma denna veckan. Har också vaccinerat mig med sista dosen Röda hund så nu ska man ha skydd mot det. Nu är det bara att vänta In ägglossning och göra ett nytt försök. Känner mej nervös inför denna gång, tänk om jag blir gravid och det inte funkar denna gången heller? Vad gör jag då? Usch orkar nästan inte ens tänka tanken...
    Ska hålla tummarna för dig! Pepp! Du måste våga!
  • Saftmedbulle
    Annica P skrev 2012-05-17 12:04:27 följande:
    Ledsen Pimpinellan! Så tråkigt när planer grusas.

Ninnin: hoppas, hoppas! Det är verkligen din tur.

Håller tummarna för alla i tråden. Jag är nu i v 26 och ett bevis för att det kan funka (i alla fall så långt) efter fem MA. Börjar nästan prata som att det kan bli ett barn, men bara nästan... Kramar!  
    Vad skönt! V. 25 här... börjar så smått tro på det oxå...
  • Saftmedbulle
    Den lilla M skrev 2012-05-18 23:49:03 följande:
    Vilaa det värker i hjärtat på mig när jag läser det du skriver. Det finns egentligen inget jag kan skriva som får dig att må bättre men jag vill iaf skicka dig en stor kram fylld med lite extra hopp, ork och energi. Åh du är inte misslyckad!
    Håller med!
  • Saftmedbulle
    Den lilla M skrev 2012-05-29 11:32:00 följande:
    Ninninn jag håller tummarna för dig! Kram
    Jag med!

EGO:
    Gnäller lite...
    Bröt foten på jobbet igår och sitter nu sjukskriven i gips... som om det inte var jobbigt nog med graviddiabetesen och stora gravidmagen... ja, ja...Jag är ju glad över att vara gravid och framför allt att allt var bra med bebisen. Jag tog ju emot så att magen inte skulle ta skada, därav benbrottet...
  • Saftmedbulle

Nä, vi får väl se... Var redan svullen innan benbrottet. Tack för pepp!

Utdöende tråd eller inte... jag tittar hit då och då, för jag tycker den är hoppfull... har i alla fall hjälp mig. Har ju "bara" haft tre missfall (men jag har inte fött något barn än, så jag ropar inte "HEJ" än... mycket kan hända...men hopp? Jo... Det finns ju lixom inte så många andra ställen att vända sig till och i den här tråden finns det människor som kan förstå ens situation på ett sätt som inte finns i min verklighet, live så att säga... Skönt oxå med ett ställe där man faktiskt FÅR vara bitter för de taskiga omständigheter man är under vad gäller bebisverkstaden. Pepp till alla som deppar! Ge inte upp!

• Saftmedbulle
    Donum skrev 2012-06-01 11:39:30 följande:
    Jag har varit hos Lennart Blomqvist för ett tredje VUL. Eftersom jag inte har några graviditetssymptom så har det varit nervöst de senaste dagarna, men allt är precis som det ska. Så nu känns det stabilt, även om jag fortfarande inte märker något annat än att magen blir större. 
    Vi hålller tummarna så hårt vi kan!
  • Saftmedbulle
    Kärt barn har många namn skrev 2012-06-05 11:33:10 följande:
    Tjejer...jag har plussat Plus  !  Och ja, ni vet...all oro med det!

Men nu är delmål 1 avklarat o igår fick jag åka direkt till sjukhuset på em o ta min första Fragminspruta. Så därmed är delmål 2 också avklarat. Då var det delmål 3...det blir den 20/6...VUL... för att se så att det sitter rätt.

På sjunde försöket efter senaste MF/MA/X så kom plusset.

Pepp till er alla!
    Underbart! Grattis! Du har allt vårt stöd! Och ja.... vi VET att du är livrädd. Det där med att ha delmål tror jag stenhårt på. Oron går lixom inte över (är själv i v. 27) men man måste tro och ta en dag i taget (har man något val?). Lycka till!
Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?