• Saftmedbulle

4 missfall.. Finns det hopp?

Barbaboo skrev 2011-12-07 10:51:22 följande:
    Tack gode gud!

Den lille lever o mår jättebra :) har en sån fin bild men vet ej hur man lägger upp via iphone..

Hon är underbar min läkare!

Lättnaden är enorm!

Nästa ul den 15/12, kub testet.

Är på jobbet, skriver mer fr dator sen.

Tack för att ni finns, utan er hade jag inte orkat!!!!!!!!!!
    Skönt! Då kan du andas ut en stund...
  • Saftmedbulle
    Barbaboo skrev 2011-12-07 16:24:09 följande:
    Tack Tack Tack!

Enligt måtten idag ska jag vara 11+4, men enligt förra vul så är jag 11+2 så jag går på det.
    (Hon nämde att pojkar är lite större redan i den här storleken så det kanske är en pojke sa hon =) Vågar inte ens tänka så.. :)

Hon är fantastisk som jag skrev. Såklart ska hon flytta långt bort och hon har fått sitt drömjobb på en infertilitetsklinik - såklart, det är ju därför hon varit så bra med mig.. hon är verkligen INTRESSERAD!
    Hon har nu lovat mig att det här går bra, så jag får lita på henne. Att jag tidigare har fått ett missfall (MA) i v 12+0 tycker hon är jättekonstigt och unikt så det ska inte hända igen =)

Hon är så pass intresserad av hur det går så jag har fått hennes privata mail och telefonnummer!! Hon vill veta hur det går på RUL och allt =)

Hon skev även ut mina mediciner som jag ska ha och hon sa själv att ingen annan där skulle skriva ut dessa åt mig.. Huvva, man ska verkligen ha tur i denna djungel!!

Har mailat bilden till min dator men den har inte kommit än.. lägger upp sen!

Idag har det känts helt underbart och härligt. Jag får ju såklart hopp!

Nästa "anhalt" är KUB nästa torsdag. Sen blir det lång väntan till RUL. Hoppas på fosterrörelser innan RUL. Jag måste ha lite delmål för att orka..

Men nu vet jag vad det är jag kämpat så in i bomben för!!!
    Nyfiken... vad är det för mediciner du fått?

Humlan: Håller tumme för att det går bra för dig idag!
  • Saftmedbulle
    nenne87 skrev 2011-12-09 09:16:08 följande:
    Jag äter oxå trombyl och nu är jag i vecka 14 med tre missfall innan. Jag ska äta trombyl till vecka 36 för även om det inte är bevisat någon effekt så är det mycket psykiskt så jag vill inte sluta med dom:) Så det är bara att hålla på det!
    Jag ska oxå få Trombyl vid nästa graviditet. Skönt att höra att det funkar (sen spelar det ingen roll om det är psykiskt, bara resultatet blir bra).
  • Saftmedbulle
    Barbaboo skrev 2011-12-15 10:17:06 följande:
    Weeeeee :) slipper fostervattenprov!!
    Risk för ds 1:4595 och andra avvikelserna 1:20 000, blev tillbaka puttad 3 dagar, så v 12+0 idag.. Blev nervös över det förståss!!
    Ingen fara säger erfaren barnmorska.

Bf 27 juni :) allt såg jättefint ut så nu tänker jag slappna av och försöka tro på alla bevis..

En liten och livlig krabat... Såg den dricka vatten..

Jag är så glad :)
    Skönt! Grattis!
  • Saftmedbulle
    Ninninn skrev 2011-12-15 10:44:45 följande:
    Åhhh va roligt marieh måste vara en fantastisk känsla att se den lilla krabaten röra sig där inne! v.12 är ju jätte långt :)

EGO: Fy tycker de e så jobbigt att vara på jobbet, nu växer magarna på mina arbets kompisar å alla grattar till höger å vänster går omkring 9 timmar om dagen med gråten i halsen, skit jobbigt e de!
    Men för att vara lite possitiv då så åker ja å min älskling till Thailand på onsdag så då slipper ja magarna i 2 veckor iallafall, ska bli skönt att komma bort från detta ett tag å bara njuta av varandra för de har vi inte gjort på 3 år nu..    
    Ha en underbar resa! Försök slappna av lite...
  • Saftmedbulle

Tack igen! Är ju, som sagt, glad åt plusset, men samtidigt lite avvaktande... Har börjat ta Trombyl nu i alla fall...

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?